עבור לתוכן העמוד
Menu

כך מתבצעת ההונאה הגדולה בבית הדין בהאג

מחקר חדש מגלה כי התלונות נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי, הוגשו מצד ארגונים תומכי טרור, שלאחד מהם יש קשר לתובעת בהאג.

מחקר של "המרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה" מציג את הקשרים של הגופים שתובעים את ישראל ואת ארה"ב בבית הדין הפלילי בהאג עם ארגוני טרור – ואת החיבור של אחד מגופים אלה לתובעת פאטו בנסודה.

החוקר הבכיר דן דייקר, שערך את המחקר יחד עם תא"ל (במיל.) יוסי קופרווסר, מספר לערוץ 7 כי הוא נולד מתוך ההכרה שיש ניסיון לגרור את ארה"ב וישראל לבית הדין בהאג בלי שום בסיס ומי שמנסה לבצע את המהלך הם דווקא גורמים שקשורים בעיקר לטרור ונוהגים בדו פרצופיות.

 

לאן נעלם ראמי מח'לוף?

"המתלוננים, הן בתיק של ארה"ב בהקשר של אפגניסטן וגם בתיק של ישראל בהקשר של הפלסטינים, הם אותם אנשים משני ארגונים שונים. בלילה הם פועלים למען 'הפדרציה הבינלאומית לזכויות אדם' וביום הם מחליפים זהות ומציגים את עצמם כארגונים פרו-פלסטיניים. שני הארגונים קשורים לחמאס ולחזית העממית לשחרור פלסטין. מנכ"ל אחד הארגונים המתלוננים מוכר ומזוהה ברחבי המערב כתומך טרור שריצה עונש מאסר על פעילות טרוריסטית", מספר דייקר.

לדבריו, "העולם המערבי ממשיך לסגור עיניים ולהקשיב לבית המשפט הבינלאומי בהאג וזו פשוט בדיחה. הדו"ח שלנו חושף שאותן תלונות הן חלק מלוחמה מדינית בינלאומית של ארגונים חוץ ממשלתיים פרו פלסטיניים נגד קיומה של מדינת ישראל".

המחקר מציין כי הנייטרליות של התובעת הכללית בבית הדין פאטו בנסודה מוטלת בספק בגלל קשריה הקרובים בשנים האחרונות עם 'הפדרציה הבינלאומית לזכויות אדם', אחד הארגונים המתלוננים. ב-2015 ביקרה בנסודה במשרדי הארגון בפריז, וב-2019 השתתפה בוועידה ה-40 של הארגון כדוברת ראשית.

 

נידונים למוות באיראן

 

"אין כאן הרי אובייקטיביות של בית הדין. הופכים את המוסד הזה לנשק פוליטי נגד מדינת ישראל. הם קיבלו החלטה בחודש מארס לנקוט צעדים נגד ארה"ב והצליחו לעורר את זעמה עד כדי הטלת סנקציות. אנחנו רוצים להפנות את תשומת לב העולם להונאה הגדולה המתרחשת בבית הדין בהאג", מסכם דייקר.

 

פורסם באתר ערוץ 7