עבור לתוכן העמוד
Menu

חיזבאללה: המשימה שלנו להשמיד את הצבא הישראלי

אחד ממפקדי ארגון הטרור חיזבאללה התראיין לעיתון אל אחבר ואמר : "ההרס יהיה הדדי וכי ישראל תלחם על חייה לראשונה מאז 1948 מול כוח אש מלבנון ו"פלסטין".

העיתון הלבנוני אל-אח'באר פרסם ב-26 לאוגוסט ראיון מיוחד עם אחד ממפקדי חיזבאללה.

אותו מפקד איים על ישראל ואמר: "משימת המנדט החדשה שלנו לאחר מלחמת 2006 התמקדה בבניית היכולת האיכותית המסוגלת להשמיד את הצבא הישראלי, ולא רק למנוע ממנו להשיג את מטרותיו", אמר המפקד לאל-אח'באר.

המפקד שהתראיין בעילום שם, אמר כי  חיזבאללה להוט ש'ישראל' תבצע כל טעות בלבנון כדי לפגוע בגאוות הצבא הישראלי.

האם לרשות הפלסטינית יש יכולת להשפיע על הבחירות בישראל?

הוא הוסיף כי הסכסוך הימי הנוכחי הוא הזדמנות משמעותית להתנגדות לנצל את כוחה הצבאי להבטחת זכויות לבנון, או עילה למלחמת לבנון השלישית, שתהווה את אבן הפינה לשחרור פלסטין.

הוא המשיך והוסיף כי "על האויב לחיות במצב של טרור על סמך מה שהוא כבר נחשף, אז דמיינו את מצבו במלחמה כאשר הוא מתמודד עם מה שהוא לא ציפה".

הוא סיים בדבריו ואמר כי "ההרס יהיה הדדי וכי ישראל תלחם על חייה לראשונה מאז 1948 מול כוח אש מלבנון ו"פלסטין".

הוא הוסיף: "ההרס שיגרמו פיגועי ההתנגדות יהפוך את חיי הישראלים (המתיישבים הציונים) לגיהנום לאור ההרס שישפיע על מבני המגורים והתשתיות, לדברי המפקד, שהוסיף כי הגופות הישראליות יתפזרו מתחת להריסות במהלך ההריסות מלחמה קרובה.

בהתייחסו לאפשרות של התערבות צבאית של ארה"ב לטובת ישראל  במהלך המלחמה הקרובה, אמר המפקד הצבאי כי ההתנגדות מוכנה לכל תרחיש.

המפקד הצבאי של חיזבאללה ציין כי ההתנגדות האסלאמית הגיעה ליכולתה לעומק האויב, בעוד שהאחרון לא מצליח להשיג ידע רב על חיזבאללה.

נאום השואות: המשך ישיר לשלילת זכויות העם היהודי וישראל

"יום אחד אולי נספר להם על המרפסת של גולדה במפעל הגרעיני הסודי בדימונה".

בנוגע לנשק של חיזבאללה, המפקד הצבאי אמר כי להתנגדות יש את כל מה שהיא צריכה מהמל"טים הצבאיים והטילים המדויקים, כשהוא מזכיר את דבריו של המזכ"ל סייד חסן נסראללה שאישר כי ההתנגדות מסוגלת לייצר מל"טים ו-PGM.