עבור לתוכן העמוד
Menu

נציג ח'אמנהאי במטה משה"מ: ככל שאנו מתקדמים קדימה, החולשה והפחד של הכובשים מתגלים יותר ויותר

סוכנות הידיעות מיזאן מצטט את הבכיר : גזר הדין של נתניהו - מוות" • ""משטר חלול שכזה, יכול לדמיין את הנחיתה של מאות רקטות מסוג שיהאב על פני שטחיה הכבושים", כתב

סוכנות הידיעות מיזאן (סוכנות רשות השופטת האיראנית) מצטטת ביום 23.5.2021 את דברי איש הדת הבכיר עלי שיראזי, נציג המנהיג העליון,ח'אמנהאי,  בבסיס ת'אראללה בטהראן (הבסיס המרכזי של המשמרות בעיר הבירה המהווה הבסיס החשוב ביותר של הכוחות), אשר אמר כי דינו הוודאי של בנימין נתניהו הוא מוות.

עלי שיראזי הדגיש כי גזר הדין של אנשים כמו נתניהו הוא עונש מוות, בדומה לעונש שבוצע לבכירי שלטון השושלת פהלווי ולסדאם חוסיין, כי גם הם לא האמינו בהוצאה לפועל של גזר הדין.

חמאס מנסה להשתלט על הר הבית ולשנות את הסטטוס קוו

איש הדת שיראזי אמר כי "יהירים כגון נתניהו ייענשו וזאת הבטחה אלוהית מובהקת ואלוהים הרי אינו מפר אותה. לדבריו, יום אחד כל "המשטר הציוני" הגוזל יישרף בזעמם של האומות והעם המאוחד של האיסאלם יתפלל על החורבן שלהם כפי שגם הטרוריסטים של דאע"ש לא האמינו שחזית ההתנגדות והמפקד הגדול של כוח ק'ודס, השהיד ק'אסם סולימאני, יקיימו תפילת תודה בקו המחבר בין אלק'אים (בעיראק) לבין אלבוקמאל (במחוז דיראלזור במזרח סוריה). אין ספק כי קיום תפילות התודה שלנו קרובות מאוד על חורבות ארמון הדיכוי של נתניהו של בית הלבן".

נציג ח'אמנהאי בבסיס ת'אראללה בירך את הפלסטינים "הגיבורים" שהניחו את התשתית למוות של  ישראל, ובתקווה ליום המובטח, הם מתכוננים לקרב האחרון, הקרב שבו כולנו מתכוננים לחגיגה המפוארת של העולם ללא ישראל ומכינים את הקרקע לקיום תפילת האומה האיסלמית בק'ודס בראשותו של האימאם עלי ח'אמנהאי, אפילו אם הכופרים כרגע לא מאמינים למה שיקרה.

מתוך המאמר: נציגו של עלי שירזי, נציגו של ח'אמנהאי במשה"מ - דינו של נתניהו מוות
מתוך המאמר: נציגו של עלי שירזי, נציגו של ח'אמנהאי במשה"מ – דינו של נתניהו מוות

לדברי עלי שיראזי, לראשונה מאז 1948, הציונים המדכאים והיהירים אשר עקרו אז את הפלסטינים המסכנים ופזרו אותם בכמה מדינות, נאלצו להרים יד כניעה מתוך פחד ודרשו הפסקת אש ובכך התגלתה בפני העולם זהותו האמיתית של המשטר הכוזב הציוני.

עוד כתב כי זאת הדברים הללו מוכחים כי בשעה שהמבצע של הימים האחרונים, חשף רק פן אחד של כוחו האמיתי של העם הפלסטיני האמיץ, ואין ספק, כי "המשך הנוכחות החזקה הזו תנפץ את יסודות המשטר הישראלי הכובש וישרוף את גוויותיהם של אנשי נתניהו בידי הציונים הפנימיים עצמם. הפחד מעובדה זו הוביל את מנהיגי המשטר הישראלי הידוע לשמצה להיכנע לרצון של תושבי עזה והגדה המערבית".

הכותב המשיך בתיאורים על מה יקרה לישראל בעת מלחמה וכתב: "משטר חלול שכזה, יכול לדמיין את הנחיתה של מאות רקטות מסוג שיהאב על פני שטחיה הכבושים… ובמלחמה כזו הציונים יביטו אל חזית שישתרע מעבר לגדה המערבית ולעזה ולאדמות של שנת 48 והמחנות הפלסטיניים".

התשלומים למחבלים: מחבלי חמאס יקבלו סכום קבוע – מהרש"פ

לדברי נציג ח'אמנהאי, המלחמה הבאה היא מלחמת חזית ההתנגדות כולה לצד העם המדוכא בפלסטין…ולכן על העולם להאמין באומה שיש בכוחה לעמוד בגבורה מול משטר מוצץ דם ששרד בינתיים 73 שנה, אך עתה השתנה המאזן והוא מרים ידיו בכניעה רק לאחר 12 ימי לחימה. "למעשה משנת 1948 להווה, ככל שאנו מתקדמים קדימה, החולשה והפחד של הכובשים מתגלים יותר ויותר, וכוחם ועמידותם של הפלסטינים הולכים וגוברים. קצב התקדמות הכוח הפלסטיני גורם לתבוסה שערורייתית אצל המשטר הציוני הגוזל. על היהירות העולמית ומנהיגי המשטר הגוזל של ירושלים לפקח עין ולראות את העובדות אחרת הקבוצות החזקות של העם הפלסטיני וחזית ההתנגדות ישפילו ויבישו אותם עוד יותר[1]", סיים את דברי הרהב.

 

 

[1] https://www.mizan.news/fa/news/726638/%D8%AD%DA%A9%D9%85-%D9%82%D8%B7%D8%B9%DB%8C-%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%87%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA