עבור לתוכן העמוד
Menu

גולד על דברי שדר CNN: פייק ניוז

המגיש הבכיר של CNN ציטט כביכול את נשיא המרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה בדברים נגד הממלכה האשמית • השגריר גולד:" מעולם לא אמרתי את הדברים הללו"*

פאריד זקריה, המגיש הותיק והידוע של התכנית GPS בערוץ הבינלאומי של CNN קיים ראיון ב-26 ליולי עם המלך עבדאללה השני, מלך ירדן. במהלך הראיון, יחס זקריה, לנשיא המרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה ומנכ"ל משרד החוץ לשעבר, השגריר לשעבר ד"ר דורי גולד, דברים אותם לא אמר כלל בדבר עתידה של ירדן.

בנוסף לראיון שפורסם בהרחבה בערוץ החדשות הבינ"ל ובטוויטר האישי של זקריה ציטט האחרון כביכול את ד"ר גולד ושאל את המלך עבדאללה: "ד"ר דורי גולד, יועץ ומקרוב לראש הממשלה נתניהו , אמר לאחרונה כי על ירדן צריכה להתחיל לחשוב על עצמה כמדינה פלסטינית. במילים אחרות ישנו פתרון לשתי מדינות – ירדן כמדינה פלסטינית… ".

מלך ירדן הגיב כי הרטוריקה הזו אינה חדשה ואותם אנשים המשתמשים בהצהרות מסוג זה לביצוע דברים על חשבון של אחרים. עוד הוסיף המלך כי ירדן תשאר ירדן.

ד"ר גולד ששימש בעבר כשליח לממלכה האשמית הגיב לדברים ואמר:

"זקריה שידר פייק ניוז. מעולם לא אמרתי את הדברים הללו. לו זקריה היה קורא את מאמרי שפורסמו בישראל אודות החשיבות של הממלכה האשמית לישראל, הוא היה מבין כי גם אני רואה כגרום ליציבות לישראל ולאזור כולו".