עבור לתוכן העמוד
Menu

איראן מזהירה את ארה"ב – לא תוכלו לממש את המזימות שלכם

מפקד חיל המשמר של חיל המשמר המהפכה האיסלאמי, תא"ל אמיר עלי חג'יזאדה אמר את הדברים בתגובה לנסיגת ארה"ב בעיראק ואפגניסטן

מפקד חיל המשמר של חיל המשמר המהפכה של איראן, תא"ל אמיר עלי חג'יזאדה הזהיר את ארה"ב כי לאחר נסיגת ארה"ב מהאזור, משה"מ לא תאפשר למזימות של ארה"ב להתממש.

"היום האמריקנים פתחו בסיסים בסוריה ומבקשים לפרור את עירק, סוריה ואיראן. יש להם מזימה לאזור, אך הם לא הצליחו בזכות הדרכתו של המנהיג (איתאללה חמינאי) והדבר החשוב. היא הערנות והתובנה של תושבי האזור ואיראן, "אמר הגנרל חג'יזאדה, שנשא דברים בטקס בעיר קום במרכז העיר ב-2 ליולי.

הוא הוסיף כי מדינות האזור ביחד עם משה"מ לא יאפשרו לאמריקאים ליישם את מזימותיהם, והדגיש כי מותו של הגנרל סלימאני לא יישכח .
בהתבטאויות רלוונטיות מוקדם יותר השבוע, קרא סגן מפקד IRGC לעניינים פוליטיים תא"ל ידוללה ג'וואני לארה"ב לעזוב את האזור באופן מיידי.
"ה- IRGC ממליץ לארצות הברית לעזוב את האזור ברגע זה", אמר תא"ל ג'אווני ביום שני האחרון.

הוא שב והדגיש כי איומי האויב אינם חדשים והם חזרות על האיומים הקודמים, ואמר כי האויב יודע כי ה- IRGC מוכן לכל עימות.

תא"ל ג'אוואני ציין כי ארה"ב צריכה לדעת שכל מה שיעשו באזור יהיה לרעתו.

כמו כן, בסוף מאי אמר מפקד אלוף ה- IRGC חוסיין סלאמי כי אויבים נכשלו במזימותיהם נגד האומה האיראנית, והדגישו את חוסר החדירות של גבולות המדינה.

"אויבי האיסלאם לעולם לא יכלו לסבול שהרפובליקה האיסלאמית של איראן עולה כמעצמה גדולה בגיאוגרפיה הפוליטית של העולם ומניפה את דגלה, והם עדיין לא יכולים לסבול זאת", אמר הגנרל סלאמי בהתייחס לטקס בעיר זאהדן בדרום מזרח.