עבור לתוכן העמוד
Menu

סרטון ממל"ט איראני: הפיצוץ בספינה הישראלית – פנימי

ערוץ "אל-מיידאין" מציג סרטון ממזל"טים איראנים לטענתו שהיו באזור דקות לאחר הפיצוץ ושהיה בסיור שגרתי

ערוץ החדשות הלבנוני המזוהה עם ארגון הטרור חיזבאללה "אל-מיידאין" פרסם לטענתו את תוצאות הפיצוץ בספינת המשא בבעלותו של איש העסקים הישראלי רמי אונגר ליד עומאן על ידי מל"טים איראניים, דקות לאחר הפיצוץ ככל הנראה.

הסרטון:

לדבריהם הצילום מוכחים כי הטענות של ישראל כי איראן מעורבת בהתקפה על הספינה משוללות כל יסוד וכי הצילומים מוכחים זאת וכי הפיצוץ נגרם מגורם פנימי.

לטענת הערוץ המל"טים איראניים שצלמו את ספינה, טסים מעל נתיב המים בתזמון שגרתי למשימות סיור.

הקורונה בירושלים: הר הבית – מוקד הדבקה המוני; דאגה לקראת חודש הרמדאן

בינתיים, פקיד איראני אמר ביום ראשון לאל-מייאדין כי טענותיו של ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, נגד איראן היו חשודות והוסיפו כי הוא מנסה לפתח משבר באזור באמצעים אחרים. הוא הדגיש כי אין שום סיבה שאיראן תתקוף את ספינת המטען הישראלית באומרו כי אין זו הפעם הראשונה בה ספינה השייכת לישראל נכנסת למימי המפרץ הפרסי.

הפקיד האיראני אמר כי הספינה עגנה גם לעומאן, כווית, בחריין, ערב הסעודית וקטאר במרץ 2020.

איראן דחתה ביום שני שעבר בתוקף את הטענות שהעלו נתניהו בדבר מעורבותה של המדינה בפיצוץ בספינה וכינתה אותם כסימפטומים להפרעה אובססיבית כפייתית חולנית של ישראל.

הקשר בין פעילי שמאל ישראלים לפרלמנטרים אירופים

"המשטר הכובש הוא הסיבה הבסיסית לכל חוסר הביטחון וחוסר היציבות, וההתחזויות הללו מכוונות מטרה לחלוטין. המפרץ הפרסי וים עומאן הם אזור הביטחון המיידי שלנו ולא נאפשר להם להפחיד אחרים על ידי הצהרות אלה. ראש ממשלת המשטר הציוני סובל ממחלת נפש. המשטר הזה יודע שבתחום הביטחוני שלנו תגובתנו הייתה מדויקת וחזקה ", אמר דובר משרד החוץ סעיד ח'טיבזדה לעיתונאים במסיבת עיתונאים בטהרן.