עבור לתוכן העמוד
Menu

"זה לא עבד בעבר וזה לא יעבוד כעת"

ד"ר דורי גולד, נשיא המרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה הוזמן לנאום במכון היוקרתי RUSI והדף את הניסיונות לדה לגיטמציה לישראל. צפו

צפו: ד"ר דורי גולד הודף את ניסיונות הדה לגיטימציה של ישראל: 

נשיא המרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה, ד"ר דורי גולד, נאם שלשום (שלישי) במכון היוקרתי RUSI (Royal United Services Institute) בוויטהול, שבלונדון בסמוך לבניין הפרלמנט הבריטי.

מכון המחקר ידוע כאחד ממכוני המחקר היוקרתיים באנגליה. ד"ר גולד הוזמן לנאום, בהזמנתו של קולונל ריצ'ארד קמפ, לשעבר מפקד הכוחות הבריטים באפגניסטן ותומך ישראל. בקהל נכח שגריר ישראל בבריטניה, מארק רגב, מובילי דעת קהל, עיתונאים בכירים ממערכות התקשרות הנחשבות ביותר באי הבריטי והגיע לנאום בהזמנה מיוחדת של קולונל ריצ'ארד קמפ.

ההזמנה היוקרתית לאירוע בלונדון

ד"ר גולד הרצאה בפני הבאים על זכות העם היהודי על ירושלים והציג הוכחות היסטוריות וארכיאולוגיות לקשר היהודי לעיר הבירה. בדבריו אמר ד"ר גולד: כי בדומה לניסיון הפלסטיני, גם הכובש הרומאי ניסה לנתץ ולמחוק את הקשר ההיסטורי של העם היהודי לירושלים. עוד אמר ד"ר גולד כי "זו הייתה שיטת העבודה בעבר (בהתייחסו לרומאים) וזו שיטת העבודה כיום. היום מכנים זאת "הדה לגיטימציה של ישראל. זה לא עבד בעבר וזה לא יעבוד היום".

ד"ר דורי גולד בהרצאה בלונדון
ההרצאה אודות הקשר של העם היהודי לירושלים הוצגה הקיץ מול קהל אלפים בלוס אנג'לס, קליפורניה וניו יורק וזכתה לתשואות רבות. את ההרצאה מלווה מצגת מולטימדיה מרהיבה שהוכנה באולפני AVS, החברה האחראית למופע המולטימדיה על חומות העיר העתיקה.