עבור לתוכן העמוד
Menu

סשה"ח של איראן: ארה"ב מורתעת מלחמה

בסדרה של התבטאויות בכירים באיראן פסלו אפשרות של מלחמה מול ארה"ב בגלל היכולות של איראן

סגן שר החוץ של איראן, עבאס אראצ'י, אמר אתמול (שלישי) כי הוא בטוח כי לא תהיה מלחמה בין ארה"ב לאיראן וזאת משום שארה"ב מודעת ליכולות ההגנה של איראן.

"אנו בטוחים באופן מלא בגלל שאנחנו מוכנים באופן מלא", אמר לרשת RT.

מסר ישראלי לאיראן

הוא הדגיש כי צבא איראן נמצא בכוננות מלאה וארה"ב מודעת לזה. "לדעתי הם לא מעיזים לתקוף אותנו וכתוצאה מכך אנו מאמינים כי לא תפרוץ מלחמה".

ארקצ'י אמר כי "לדעתי הם לא מעזים לבצע תוקפנות נגדנו וכתוצאה מכך אנו מאמינים כי לא תפרוץ מלחמה באזור".

באוקטובר אמר סגן מפקד משמרות המהפכה, האדמירל עלי פדאווי כי אויבים אפילו לא העזו לירות כדור אחד לעבר איראן מחשש לתגובה המוחצת של איראן.

"האויבים צריכים לדעת שתהיה תגובה קשה, תקיפה ונחרצת לכל תוקפנות או מהלך נגד המדינה והמהפכה האיסלאמית", אמר האדמירל פדאווי..

" 30 שנה לאחר סיום המלחמה (מול עירק), אף מדינה לא מעזה לירות אפילו כדור אחד נגדנו וזה מראה שהאויב מודע היטב לכוחה של הרפובליקה האיסלאמית", הוסיף.

שמח'אני: היכולת לגיוס המוני הפתיעה את ארה"ב

בתוך כך אמר מזכיר המועצה העליונה לביטחון, עלי שמח'אני כי היכולת של הרפובליקה האסלאמית לגייס כוחות באזור הפתיעה את ארה"ב.

שמח'אני הבהיר עוד כי "בארבעת העשורים האחרונים, היציבות הפנימית, יכולת ההגנה הלאומית, העומק האסטרטגי וההתקדמות בטכנולוגיות חדשות וגרעיניות, הגבירה את תפקידה של איראן והשפעתה במשוואות אזוריות וגלובליות."

הוא שיבח את כוחות המודיעין של משה"מ על הישגיהם של האויב.

https://en.mehrnews.com/news/152217/Iran-s-ability-to-mobilize-forces-has-caught-Washington-by-surprise