עבור לתוכן העמוד
Menu

סלאמי מבטיח: הנקמה על חיסול סולימאני תגיע

מפקד משמרות מהפכה חזר והדגיש כי איראן לא זנחה את הנקמה • סאלמי: ""גם היום לפיד ההתנגדות לא נפל מידיו של הגנרל סולימאני"

מפקד משמרות המהפכה של איראן, הגנרל  חוסין סלאמי, התחייב אתמול (שלישי) כי איראן תנקום את חיסולו של קאסם סולימאני. "בהחלט, ננקום את דמו של הגנרל סולימאני, ונמשיך בדרך הקדושה הזו, כחלק מהדרך בה הוא הלך עד הסוף, בעזרת אללה, שחרור אל קודס, מוות לאויבי האסלאם וגירושם מארצות האיסלם", אמר סלמי.

המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, אמר לאחר חיסולו של סולימאני ב-3 לינואר בבגדאד, כי התקפת הטילים של איראן על בסיסי ארה"ב בעירק הייתה רק "סטירה".

 

הפיצוץ בביירות: ההיסטוריה של חיזבאללה עם אמוניום חנקתי

 

"שיחות הנקמה ודיונים אלה הם סוגיה שונה. נכון לעכשיו, סטירה הושמעה על פניהם אמש," אמר איתאללה חמינאי בדברים ששודרו בשידור חי בטלוויזיה הארצית, לאחר מתקפת הטילים על בסיס עין אל-אסד.

בחודש שעבר אמר איתאללה חמינאי לראש ממשלת עירק, מוסטפא אל-ח'אדימי בטהראן, כי איראן לעולם לא תשכח את ההתנקשות  של וושינגטון ובהחלט תכה "מכה נגדית" לארצות הברית.

ממשיך דרכו של גנרל סולימאני כראש כוח קודס, הגנרל אסמאעיל קעאני, אמר כי ירי  הטילים של איראן הייתה "הסטירה הראשונה" לארצות הברית.

ביום שלישי השתתפו גם הגנרל קעאני וגם הגנרל סלאמי באירוע משותף עם הרמטכ"ל הצבאי של איראן, מוחמד בכרי, וראש הצבא אדולרחים מוסאבי ושר הביטחון, אלוף אמיר חטאמי, לציון 40 שנה לירי הטילים מעיראק במהלך מלחמת איראן –עיראק.

"התפיסה המוטעית שיש לאויבינו תמיד בחישוביהם לגבי האומה הגדולה של איראן היא שהם חושבים שעל ידי חיסול מפקדים בכירים, המהפכה תיעצר או תאט, אבל העובדות היא שב-41 השנים האחרונות הראו שמות הקדושים הוא המנוע לכוח ההתנגדות וההגנה של האומה הגדולה של איראן ושל מדינות מוסלמיות אחרות, "אמר אלוף סלמי.

"כלל זה חל על מות הקדושים של המפקד הגדול, הבלתי נשכח והנצחי של העולם האסלאמי, הגנרל קאסם סולימאני. וככל שגדולה הגדולה של הקדושים מעונים, כך עולה ההתקוממויות והזרימה של רוח הג'יהאד והקדושים. בחברה, "אמר.

"גם היום לפיד ההתנגדות לא נפל מידיו של הגנרל סולימאני ודגל ההתנגדות עדיין מתנוסס. הנתיב שהוא עשה זורם היום בצורה מהירה יותר, ואפילו נקמה על דמו הפכה היום לאידיאל. "הוסיף מפקד ה- IRGC.