עבור לתוכן העמוד
Menu

סאלמי: איראן תרדוף ותמצא נקמה נגד ישראל ארה"ב ובריטניה

מפקד משמרות המהפכה התבטא בפגישה עם ותיקי מלחמה ומשפחותיהם בשאהר-ריי, מחוז טהראן • "לא ישברו את האומה ולא יורידו אותה על ברכיה", הוסיף

מפקד משמרות המהפכה, חוסיין סאלמי אמר ב-12 לדצמבר כי איראן תרדוף ותמצא נקמה נגד ישראל, ארה"ב ובריטניה. סלאמי השמיע את הדברים בפגישה עם ותיקי מלחמה ומשפחותיהם בשאהר-ריי, מחוז טהראן.

סלאמי קרא לארה"ב, בריטניה, ישראל ו"אויבים אזוריים" ואמר כי עליהן להפסיק את ההסתה נגד איראן.

סלאמי אמר כי הסנקציות נגד המדינה גרמו לאנשים "להיות נחושים יותר ולהתנגד מאי פעם מכיוון שהם יודעים שהאויב רוצה לגרום לחוסר ביטחון במדינה".

הערה: התרגום בסרטון אינו מדויק ונעשה על ידי Track Persia

הגנרל העיר כי "אויבי המדינה חושבים שאנשים יפנו אליהם אל מול הבעיות הכלכליות, ואילו מקלט ארצנו הוא אמונה [באלוהים]".
במקום בו נאם סאלמי היו הפגנות קשות בתחילת נובמבר. סאלמי התייחס לעניין: "המזימות וההסתות האחרונות מצד חזית האויבים נגד המהפכה והעם האיראני גרמו למעט בעיות אך נכשלו בסופו של דבר".

חמאס מנסה להפוך את השב"כ למטרה

"כיבוי אש המזימות שנעשה ע"י העם שלנו הוא הוכחה ברורה לנאמנות של האומה (למשטר האסלאמי) ואנו אומרים לאויבים שאם לא יפסיק לרקום מזימות נגד איראן, אנו נעקוב אחריכם, נמצא אתכם וננקום בכם באמצעות הצתת האינטרסים שלכם (נעלה את האינטרסים שלכם באש)".

הוא הוסיף: "בשלב זה, אנו קרובים לאויב ולאוהלים שלהם (הוא מדבר במונחים של קרב כרבלא בין אימאם חסין לבין מחנה יזיד בראשית איסלאם) והם בשלבי נסיגה, אך תוך כדי נסיעה גם הם רוקמים (עדיין) את המזימות (נגדנו) אך העם שלנו הוכיח תמיד כי החישובים של האויבים שגויים תמיד".

סאלמי המשיך בדבריו ואמר: "לא ישברו את האומה ולא יורידו אותה על ברכיה. האומה לא תיכנע. העם נשען על ק'וראן ואמונה בלבד. ככל שיתגברו הלחצים הכלכליים מצד האויבים, העם יתנגד להם בצורה החלטית יותר והרצון שלו מתחזק עוד יותר כי העם מבין היטב כי האויבים רוצים לפגוע בביטחון המדינה".

לדברי סלאמי: "משטר הרפובליקה האיסלמית באיראן הוא חלום של אלפי שנים של הנביאים שנשלחו מצד האלוהים. המשטר שלנו הוא השלטון שלמענו אימאם עלי ויתר גדולי הדת נרצחו למען השגתו. החלום התגשם עכשיו והדגל שלנו מתנוסס. זה דגל עאשוראא שממשיך להתנוסס והצעירים שמחזיקים את הדגל הם סמל הכבוד של שושלת הנביא מוחמד ושל אימאם עלי אימאם חסין".

באוקטובר אמר סאלמי  במהלך פגישה עם רמטכ"ל צבא פקיסטן, הגנרל עומאר ג'אוה בג'אווה, כי ישראל וארה"ב הן האויב המשותף של כל העולם המוסלמי. הדברים נאמרו בפגישה של הנשיים במפקדה של משמרות המהפכה בטהראן.

סאלמי הוסיף כי איראן רואה בכל העולם המוסלמי כיחידה גאוגרפית אחת כאשר היא בוחנת את האיומים וכי אין הבדל בין הסוניים לשיעים. לא ידוע האם הדברים נאמרו בתגובה לאירועים בצפון.

https://www.isna.ir/news/98092115940/%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%AA%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%85