עבור לתוכן העמוד
Menu

מפקד משמרות המהפכה: אני אומר לציונים – אל תהיו שמחים

הדברים נאמרו בטקס לזכרו של סגנו שמת אתמול מהתקף לב • "יחד עם האחים בחיזבאללה, הוא סיפק את התנאים לשבירת המשטר הציוני הרקוב. הציונים הכניסו אותו לרשימת ההתנקשות שלהם וחיפשו הזדמנות לתקוף את המפקד הגדול הזה"

מפקד משמרות המהפכה , הגנרל חוסיין סאלמי, ספד לסגנו מוחמד חג'אזי ,באירוע שנערך במטה משמרות המהפכה :" יותר מ -40 שנה של מאבק ותנועה מתמשכים בדרך הישירה של אלוהים ואחרי שחווינו קרבות קשים והשפעות מכריעות בבניין הגדול של ההתנגדות האיסלאמית מחזיתות ההגנה הקדושות לחזיתות ההתנגדות במזרח הים התיכון, שלו חלום גדול האדון הוא גדול, הוא השיג".

הוא הוסיף: "מפקדנו היקר הצטרף בשקיקה למפקדי ולוחמי התקופות הקשות של הג'יהאד וההתנגדות וקיים את הבטחתו לאלוהים הכל יכול."

לדבריו חג'אזי הוא דוגמה מושלמת לדמות של מי גבריות וצניעות לאיסלאם, "הוא היה בדיוק כזה – סגפני, אדוק ומפקד טוב ואוסר על הרע. אדם שמעולם לא פשט את בגדי הג'יהאד, וההיגיון שלו היה ההיגיון של עמיר אלמומינין, שאמר שמי שמוריד את בגדי הג'יהאד, אלוהים ילביש אותו בהשפלה".

איראן חושפת ציוד צבאי חדש

על תפקידו מול ישראל אמר: "הוא זה ששתל את שתילי ההתנגדות במשך עשר שנים בארץ התחושה, האמונה והאמונה של העם האיראני ושל כוח ההתנגדות של Basij הוא תוצר של המפקד הזה. האופקים הארוכים של הג'יהאד של השהיד חג'אזי לא הסתיימו בגבולות איראן. הוא השלים את אללה כדי להביס את הציונים".
האלוף סלאמי המשיך: "יחד עם האחים בחיזבאללה, הוא סיפק את התנאים לשבירת המשטר הציוני הרקוב. הציונים הכניסו אותו לרשימת ההתנקשות שלהם וחיפשו הזדמנות לתקוף את המפקד הגדול הזה".


האלוף סלאמי הצהיר: אנו אומרים גם לציונים, שמעתי שהם מאושרים. כן! כשהאימאם עבר חללי קרבאלה, אל-זיאד ואל-מרואן נפלו זה עורר שמחה. אבל אנחנו אומרים לציונים שהאושר שלך יחלוף, אתם תעלמו מידי האומה שגרשת".

הוא המשיך בדבריו: "אל תהיו מאושרים, נמשיך בדרך ואף אחד לא יעזוב את החזית הזו והתעלות תמיד יהיו מלאות באנשים שאין מאחוריהם שריון והחרבות נמשכו בידיהם של בני הנוער של האומה האיסלאמית סוף חייהם של כל שדי העולם העומדים נגד האיסלאם יימשך."

חמינאי מביע את צערו

המנהיג העליון של איראן, האיתוללה חמינאי אמר בתגובה למותו של חג'אזי: בצער רב קיבלתי את הידיעה על מותו של הסרדאר המכובד. שאלוהים יברך אותו ויעניק לו שלום. חייו של מוג'אהדין, מחשבה דינמית, לב מלא אמונה אמיתית ומלאת מוטיבציה ונחישות, וכוח מלא בשירות האסלאם והמהפכה, הם סיכום אופיו של מוג'אהדין זה למען האלוהים. הוא שימש באחריות רבה ומשפיעת בחיל משמר המהפכה האסלאמי והיה גאה ומצליח בכולם. היעדרותו היא באמת מקור של חרטה וצער. אני רואה צורך להביע תנחומי בכנות לאשתו היקרה, לילדיו ולבני משפחתו האחרים, ולחבריו ועמיתיו, ולבקש מאלוהים אדירים את סבלנותם ונחמתם".

טקס ההלוויה והקבורה מוחמד חג'אזי ייערך מחר, יום שלישי, בהתאם לפרוטוקולים בעידן הקורונה בעיר בעוספיאן, כך מסר במסיבת עיתונאים דובר משמרות המהפכה.

דיווח: איראן פנתה לאינטרפול בבקשה לעצור את החשוד בפיצוץ בנתנז