עבור לתוכן העמוד
Menu

מפקד משה"מ: רוח הג'יהאד מהווה השראה למצב בארה"ב

באיראן ממשיכים לנסות ולעקוץ את המצב בארה"ב • מפקד משה"מ: "המלחמה הצבאית נגדנו אינה נלקחת בחשבון יותר על ידי האויבים" • מפקד חיל הים של משה"מ: "איראן לא ביצעה מעשה של תוקפנות 41 שנים"

מפקד משמרות המהפכה האיסלאמית הגנרל חוסין סלאמי, אמר ביום ראשון השובע כי איום על פעולות צבאיות נגד איראן מצד האויבים הוסרו מסדר היום בזכות רמת ההגנה הגבוהה במדינה.

"המלחמה הצבאית נגדנו אינה נלקחת בחשבון יותר על ידי האויבים, והסיבה לכך היא ההבנה כי רווחים פוליטים טמונים במוכנות, בכוח ההגנה ובאמינותו של הכוח הזה", אמר גנרל סלמי, בטקס בבירה טהראן.

 

רוסיה נגד מאהר אלאסד

באירוע אחר התייחס לאירועים האחרונים בארה"ב בעקבות הרג ג'ורג פלויד, ואמר כי יתכן שלא ניתן למצוא קשר ישיר בין האירועים במערב למהפכה האסלאמית, אך המציאות היא שהמהפכה האיסלאמית ידועה ברחבי העולם והיא אפילו היוותה השראה לחברה האמריקאית.

מפקד משה"מ הוסיף ואמר כי אויבי איראן לא הפסיקו לנסות ולהמציא מזימות נגד המדינה ובחרו מלחמה רכה במקום מלחמה קשה.

"אויבים לא יאחלו לצאת נגדנו למלחמה צבאית בעקבות התפתחות בהיבט זה של עוצמת הכוח ביחס לגודל האיומים".

"המהפכה האיסלאמית של איראן צומחת ומתרחבת בהדרגה בגאוגרפיה ובעומק, בעוד שעקרונותיה ומושגיה משפיעים על המין האנושי", אמר מפקד IRGC.
ככל שהמהפכה האסלאמית הולכת וגדלה, אויבים הולכים ומפחדים יותר ומנסים להפוך את חיי האומה האיראנית לשדה קרב, הוא אמר והצביע על המלחמה הרכה של האויבים נגד איראן.

הקורונה במזרח תיכון: ארדואן מודה כי איבד שליטה במגפה

אויבים לא יפקירו את תוכניות המזימה נגד איראן מכיוון שהם רואים במדינה את מקור ההשראה של מדינות אחרות, הוסיף. "שריפת דגל ארה"ב היא סמל להראות את רוח המאבק בעריצות והיא מתרחשת כעת באמריקה; זה בוודאות בהשראת רוח הג'יהאד נגד אמריקה שהורחבה ברחבי העולם. "

"איראן לא ביצעה שום מעשה של תוקפנות ב-41 שנות המהפכה"

מפקד חיל הים של משמרות המהפכה האדמירל Alireza Tangsiri הדגיש כי המפרץ הפרסי שייך למדינות האזוריות, ועל הכוחות הזרים לעזוב את האזור.
"הכוחות המזוינים האיראניים נהנים מכוח ועליונות ללא תחרות על אויבים במפרץ הפרסי, ובכל זאת אנו מאמינים שאנו בעלי מסר של שלום וחברות למדינות המפרץ הפרסיות המוסלמיות ויכולנו יחד להקים אחווה, שלום וביטחון במפרץ הפרסי, "אמר האדמירל טנגסירי, בנאום ביום ראשון בטקס בעיר הצ'לוס הצפונית.

הוא ציין כי איראן ביצעה מעשה תוקפנות נגד אף מדינה ב 41 השנים האחרונות לאחר המהפכה האיסלאמית והיא מוכנה לעזור לכל מדינות מדוכאות, והדגיש, "נוכחותם של זרים באזור היא חסרת משמעות ועליהם לעזוב את האזור. "

"המפרץ הפרסי הוא ביתנו של המדינות השכנות והזרים שבאו עוררו מתח ועימותים וצריכים לעזוב את המפרץ הפרסי", אמר האדמירל טנגסירי.