עבור לתוכן העמוד
Menu

מפקד משה"מ מאיים על ארה"ב

שלושה חודשים לאחר חיסולו של קאסם סולימאני ממשיכים באיראן לסמן את המטרה - סילוק ארה"ב מעיראק • הדברים באים על רקע המשבר הגדול באיראן

מפקד משמרות המהפכה, האלוף חוסין סלאמי אמר כי על האמריקאים להשתמש בצבא שלהם במדינתם כדי לפתור את בעיות עמם ולא לשלוח אותו לאזור.
מספר חודשים לאחר חיסולו של קאסם סולמיאני, שב והזהיר סלאמי את ארה"ב: "כאשר האמריקאים נמצאים באזור, הם יפגעו בעצמם ובאומות האזור, וקיומם לא מביא אלא להידרדרות הכוח שלהם ופגיעה במדינות האזור. "

 

חוסיין סאלמי מפקד משמרות המהפכה מאיים על ארה"ב
חוסיין סאלמי מפקד משמרות המהפכה מאיים על ארה"ב

סאלמי דיבר על מתקפת הטילים על בסיס עין אל אסד לאחר תקיפת כוחות המליציה השיעיות וחיסולו של סולימאני ואמר: "מספר גורמים בארה"ב הודיעו לאחר הפגיעה כי הם מבקשים לפעול בצורה מוגבלת נגד איראן – זה לא יותר מבלף פוליטי" .

ארה”ב סימנה את המטרה הבאה לחיסול?

"ארה"ב בדקה את כוחה של הרפובליקה האיסלאמית של איראן ויודעת היטב כיצד איראן תגיב לכל מאמץ לערער אותה., איים סאלמי."אנו ממליצים לפקידים בארה"ב לדאוג באמת לחייהם של האנשים שלהם בניו יורק והמדינות המעורבות בנגיף הקורונה ולא לחשוב על תרחישים הוליוודיים ולהרוג אנשים בעירק," אמר סאלמי והוסיף, "במקום לפרוס את כוחותיהם ברחבי העולם כדי לעקור ממקומותיהם אנשים, עדיף שישמרו על צבאם בארצות הברית כדי לפתור את הבעיות של תושביה, כמו איראן, שהשתמשה בכוחות המזוינים שלה כדי להילחם בנגיף הקורונה".
"מהיום הראשון להתפרצות הנגיף הקורונה באיראן השתמשנו בכל היכולות של משה"מ והבסיג 'כדי להילחם בנגיף", ציין.

עוד ציין כי הבסיג' מייצר כיום כ -3 מיליון מסכות ביום, המופץ ברציפות על ידי מטה הלחימה והמניעה של Coronavirus ומשרד הבריאות."