עבור לתוכן העמוד
Menu

נסטלה איראן וה"מנהלים היהודים"

חברת מוצרי המזון העולמית העניקה חסות לאירוע באוניברסיטה באיראן • מזכיר אגודת הסטודנטים: הוכחתי כי ראשי החברה "יהודים" ולא ביטלו את החסות

חמיד רצ'א מג'תבאוי, מזכיר האגודה האסלאמית של הסטודנטים באוניברסיטת "אמיר כביר" בטהראן, תקף את חוזה החסות אותו חתמה האוניברסיטה עם חברת המזון הבינלאומית "נסטלה" נוכח קשריה עם "אסם" הישראלית.

מג'תאבוי אמר כי "החברה הציונית" (נסטלה), שקנתה את מניות "אסם" המספקת את רוב המוצרים ל"יישות הציונית" השתתפה בכינוס שקיימה האוניברסיטה בחודש ההרמצ'אן ובסמוך ליום קדס (31 מאי).

כך הרש"פ פועלת נגד המשלחת הפלסטינית לבחריין

לדברי המזכיר למרות שהאגודה סיפקה לפקידי האוניברסיטה ולעומד בראשה "הוכחות כי "בעלי המניות בחברה ומנהליה הם יהודים", אך הם לא שעו לאזהרות  ואמרו כי החוזה עם החברה כבר נחתם.  מג'תבאוי הדגיש כי נוכחות החברה במתחם האוניברסיטה עומדת בניגוד לחוק האסלאמי (שריעה)  ולפיכך "בלתי חוקית".

לחברת "נסטלה" איראן יש שני מפעלים ובסיס מנהלי המונה כ-818 עובדים הפועל בטהראן מאז 2001. באוגוסט 2018 , על רקע הסנקציות של ארה"ב פרסמה ההנהלה הראשית של המפעל בשוויץ,  כי היא אינה חוששת מהסנקציות של ארה"ב וכי "אין השלכות ישירות על המשך פעילות החברה (באיראן)  בשלב זה אנו נמשיך לספק מוצרי מזון בסיסים לצרכנים האיראנים ולענות על צרכי האוכלוסייה".

איראן ממשיכה במאמץ ליישם את הנחיית ח'אמנהאי לחמש גם את יהודה ושומרון

המפעלים של חברת "נסטלה" ממוקמים בקאזווין (Qazvin) המייצר דגני בוקר ומזון לתינוקות ומפעל לבקבוקי פלסטיק הממוקם בפולור (POLOUR).

https://www.irantalent.com/company/nestle-iran/328

https://en.isna.ir/news/97051709407/Nestle-stays-in-Iran

https://www.reuters.com/article/us-iran-nuclear-nestle/nestle-sees-no-direct-implications-on-business-from-iran-sanctions-idUSKBN1KS12B