עבור לתוכן העמוד
Menu

טאאב: ישראל לא תזכה לציין את שנתה ה-80

בתדרוך לאנשי משמרות המהפכה, התייחס מפקד המודיעין המודח, למכתבו של רה"מ לשעבר בנט בנוגע לפילוג הפנימי בישראל • מגבה את ההתנהלות של איראן ביחס אל רוסיה וסין

ראש המודיעין לשעבר של משמרות המהפכה באיראן, שהוחלף ביוני לאחר שנכשל לסכל פעילות ישראלית נגד איראן ולהוציא לפועל את התגובה בטורקיה, , מתבטא לראשונה ואומר שישראל "לא תראה את יום השנה ה-80 שלה".

חוסיין טאאב, ראש ארגון הביון של משמרות המהפכה הודח מתפקידו ב-23 ביוני לאחר סדרה של פעולות חבלה והתנקשות מסתוריות ומתוכננות היטב באיראן שבה האשימו גורמים רשמיים את ישראל.

בהוראת איראן: הג'יהאד ביקש להקים בסיס קדמי בצפון השומרון

אתר החדשות פארס המזוהה עם משמרות המהפכה דיווח ב-5 לאוגוסט כי טאאב נאם  בפני קבוצה של אנשים פוליטיים של משמרות המהפכה, והציג ניתוח של הפוליטיקה האזורית והעולמית.

"נשיא ארה"ב ג'ו ביידן", אמר טאאב, "רוצה לגרור את איראן לשיחות גרעיניות כדי לקבל ויתורים ו"לשוב לשלוט באזור, כי זו הדרך היחידה שבה הם יכולים להבטיח את ביטחון המשטר הציוני ולהחזיק בנפט זול. ."

טאאב גם תמך בתוקף את בנושא מדיניות החוץ של המנהיג העליון עלי חמינאי על מנת להתקרב לרוסיה ולסין. הוא התעקש שאם ארה"ב ואירופה יבטיחו את האינטרסים והביטחון של הרפובליקה האסלאמית, "אנחנו בזה", אבל אם "סין ורוסיה יכולות להבטיח את שני אלה, אנחנו נקבל את זה", וזה לא יסתור את הדרך המקורית של המשטר – "לא מערב ולא מזרח", אמר.

בהתעקשותה  ישראל סובלת מפיצולים פנימיים עמוקים, אמר טאאב והוסיף כי פטירתה של המדינה היהודית קרובה, והיא לא תראה 80 שנה להיווסדה .  הוא הודה שישראל פתחה ב"מלחמה חשאית נגדנו", ש"הגבנו לה".

ראש המודיעין לשעבר, שכיום יועץ למפקד המשמרות המהפכה, לא דיבר על הדחתו, אשר מיוחסת רבות לכשלים מודיעיניים חוזרים ונשנים במניעת פעולות חבלה.

"המטרה הסופית של האויב היא לזרוע ספק בתעלות שלנו. עלינו להיות מודעים להגיב לשאלות המועלות בשורותינו, כי לא להגיב לספקות יהפוך את טיעוני האויב לחזקים משלנו…"