עבור לתוכן העמוד
Menu

חמינאי מציג: "הפתרון הסופי" לבעיית פלסטין

אתרו של המנהיג העליון פרסם תמונה תחת הכותרת : "פלסטין תהיה חופשית, הפתרון הסופי: התנגדות עד למשאל עם" • במסגרת סדרת הציוצים בימים האחרונים המנהיג העליון תוקף את ישראל ומדינות המפרץ

המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, פרסם באתרו הרשמי שורה של ציוצים לתמיכה בפלסטינים, וביקר את "בגידתן" של מדינות המפרץ הפרסיות וקורא לחמש את הפלסטינים בגדה המערבית.

כך השב"כ נלחם בטרור באמצעות הרשתות החברתיות

"המשטר הציוני הוא הדוגמה הבולטת ביותר לטרור ממלכתי. מאז שמדיניות בריטניה האנטי-אסלאמית, האנטי-אנושית, הכניסה את הציונים לשלוט בפלסטין, הם מתנהגים כמו גידול סרטני, מה שממשיך את יעדיהם על ידי טבח ילדים, נשים וגברים". חמינאי צייץ באנגלית ב -19 במאי.

הציוץ שלו עלה בקנה אחד עם פרסום אחר באתר האינטרנט שלו Khamenei.ir שפרסם כרזה אנטי-ישראלית שקראה ל"פיתרון סופי" לסכסוך הישראלי-פלסטיני באמצעות קיום משאל עם.
חמינאי הוסיף: "כיום, חלק ממדינות המפרץ הפרסי ביצעו את הבגידה הגדולה ביותר נגד ההיסטוריה שלהן ותולדות העולם הערבי. הן בגדו בפלסטין על ידי תמיכה בישראל. האם אומות המדינות הללו יסבלו את בגידת מנהיגיהן?"

קופרווסר: אין אינטרס לרשות להפסיק את השת"פ

הוא הוסיף כי "מערכת היחסים הבוטה" של ערב הסעודית עם ישראל היא "באמת פגיון שדקר את פלסטין ואת האומה האיסלאמית."

"הסעודים ביצעו מעשי בוגדנות גדולים. הם יכולים להאשים, אך גם כאן ארה"ב מעורבת", העיר חמינאי והוסיף כי "מדינות ערב הסובבות אותנו צריכות לדעת כי ארה"ב איננה אמינה. ארה"ב רואה בהן כלי , כלי להגנה על המשטר הציוני ועל האינטרסים האימפריאליסטיים של ארה"ב באזור. "

הציוצים של חמינאי באו לאחר סדרת ציוצים שפרסם יום קודם בהם כתב: "חייבים לחמש את הגגדה המערבית, כמו את עזה. הדבר היחיד שיכול לצמצם את תלאות הפלסטינים הוא יד הכוח. אחרת, פשרה לא תפחית מעט על האכזריות של הישות המסתערת, הרע והזאבית הזו. "