עבור לתוכן העמוד
Menu

חיזבאללה: מחכים להצטרף למלחמה נגד ישראל

האתר המזוהה עם ארגון הטרור מצטטת את דברי ראש המועצה המבצעת של חיזבאללה •"האויב הישראלי חוזר על אותם שגיאות שעשה במהלך המלחמה ב -2006."

ראש המועצה המבצעת של חיזבאללה, סייד האשם ספידדין, אמר במהלך טקס חיזבאללה שנערך ברובע הדחיה כי ההתנגדות הפלסטינית הצליחה לאזן את העימות הצבאי עם צבא הכיבוש הישראלי, והוסיף כי מה שהאויב הציוני עדיין יכול לעשות זה להרוג אזרחים ולהרוס מבנים. הדברים פורסמו באתר אל מאנר המזוהה עם ארגון הטרור חיזבאללה.

"האויב הישראלי חוזר על אותם שגיאות שעשה במהלך המלחמה ב -2006."

במהלך הטקס הדגיש סייד ספידדין כי ישראל  חייבת  להכיר בהשלכות החדשות של הנוסחה שטילי ההתנגדות הפלסטינים הטילו, או שהיא תשלם מחיר כבד.

סאפידדין הזכיר בדבריו את המפקד הצבאי לשעבר של חיזבאללה, השהיד חאג 'אימאד מעוריאנה, ואת מפקד כוח קודס לשעבר של ה- IRGC, הגנרל קאסם סולימאני, ואת תרומתם לבניית כוח הטילים של ההתנגדות הפלסטינית.

הוא ציין כי ארגון הטרור הגדיל אותו באופן ניכר את יכולות הצבאיות שלו מאז מלחמת 2006, והוסיף כי חיזבאללה מחפשת כעת את היום בו היא מצטרפת למאבק ההתנגדות הפלסטיני נגד האויב הישראלי בכל החזיתות.

במהלך הטקס הדגיש מזכ"ל תנועת הג'יהאד האיסלאמי, זיאד נחלה, כי ההתנגדות הפלסטינית תמשיך להילחם באויב הציוני עד לזכייה.

אוסמה חמדאן, מפקד תנועת החמאס בלבנון, הדגיש מצדו כי התוקפנות הישראלית איחדה את הפלסטינים והוסיפה כי ההתנגדות הפלסטינית קובעת נוסחאות חדשות בעימות עם האויב .