עבור לתוכן העמוד
Menu

הקורונה: תמונות לווין – לפני ואחרי מראות את האפקט; מספר הנדבקים עולה

מדינות ערב ממשיכות להיאבק בנגיף הקורונה במזרח התיכון • חשש כבד במצרים כי קהיר עומדת להיות מוקד חדש של המגיפה

תמונות לווין מרתקות שמתפרסמות היום (שלישי) באתר "אל ערביה" מראות את ההשפעה של וירוס הקורונה לפני ואחרי של מקומות הומי אדם בדרך כלל ברחבי העולם כמו במכה, מילאנו ובייג'ינג.

 

אפקט הקורונה: נג'ף בעיראק - לפני ואחרי
אפקט הקורונה: נג'ף בעיראק – לפני ואחרי
אפקט הקורונה: חוף הים בביירות לפני ואחרי
אפקט הקורונה: חוף הים בביירות לפני ואחרי

בסעודיה נמסר כי המסגדים נסגרו לתפילות ביום שישי. במכה ובמדינה במיוחד, סעודיה עצרה את כל התפילות בחצרות החיצוניים של שני המסגדים הקדושים כחלק ממאמצי הממלכה להכיל את הנגיף.

כל העדכונים עכשיו גם בטלגרם – לחץ כאן להצטרפות.

ערב הסעודית אישרה אתמול 51 מקרים חדשים נדבקים בנגיף הקורונה במדינה. סה"כ מספר הנדבקים עומד על 562, כך מסר דובר משרד הבריאות מוחמד אל-עבד אל-עלי .

 

העוצר ברחובות סעודיה
העוצר ברחובות סעודיה

באלג'יריה החליטה הממשלה להטיל עוצר בבירה אלג'יר משעה 7 בערב ועד 7 בבוקר, ועותר מלא בעיירה בלידה, מרכז ההתפרצות הקשה ביותר במדינה. זאת למשך עשרה ימים .

האמצעים, כיאכפו על ידי הצבא, הוכרזו בהצהרה של הנשיא ביום שני ותושבי בלידה יוכלו לקבל אוכל ומוצרים אחרים במשלוח, כך נאמר.

בכווית הודיע משרד הבריאות על שני נדבקים חדשים בנגיף וכי 9 אנישם החלימו ממנו . סה"כ מספר המחלימים עומד על 38.

ממשרד הבריאות נמסר כי 152 אנשים מקבלים טיפול רפואי בבית חולים עם כאשר חמישה אנשים ביחידה לטיפול נמרץ. שלושה מוגדרים במצב קריטי ושניים במצב יציב.

על פי משרד הבריאות, כווית ביצעה בסך הכל 17,316 בדיקות, ונקטה מספר צעדים למאבק בהתפשטות הנגיף הקטלני.

המדינה הודיעה ביום שבת על עוצר בן 11 שעות שנועד להגביל את המפגשים הציבוריים. המשמר הלאומי הצטווה לסייע למשרד הפנים באכיפת העוצר. העבודה בחברות ממשלתיות ופרטיות הופסקה גם עד 26 במרץ, צו שהורחב לשבועיים נוספים.

כווית האריכה את השעיית בתי הספר והאוניברסיטאות עד 4 באוגוסט. מוקדם יותר החודש הושבתו טיסות למדינה וממנה עד להודעה חדשה.

בעירק הוטל עוצר ארצי עד 28 במרץ כדי למנוע את התפשטות הוירוס. למרות הנעילה, עשרות אלפי השיעים העירקיים עדיין הגיעו למסגדים בשבת והפגינו נגד העוצר.

בירדן למרות העוצר הכללי שהתחיל במדינה דווח על סה"כ 112 נדבקים בוירוס ומתוכם 15 מקרים חדשים.

 

במצרים דווח אתמול על 39 נדבקים חדשים בנגיף הקורונה. סה"כ מספר הנדבקים עומד על 366, כך נמסר ממשרד הבריאות המצרי. במצרים חוששים כי הנגיף מתפשט למחוזות רבים וישנו חשש גדול כי המוקד נמצא בקהיר הצפופה. כמו כן נבדק חשש כי בכירים בממשלה נדבקו מהנגיף.