עבור לתוכן העמוד
Menu

דיווח: ארה"ב הקימה בסיס נוסף באזור צפון סוריה

עיתון אל "שארק אל אווסט" מצטט המצפה לזכויות האדם בסוריה שדיווח על הקמת בסיס באזור הצפוני של המדינה בגבול עם עיראק וזאת למרות ההתקפות על בסיסים באזור

ברקע ההתקפות הארונות על בסיסי ארה"ב בעיראק ובסוריה על ידי מליציות פרו איראניות, מדווח עיתון "אל שארק אל אווסאט", כי צבא ארה"ב הקים בסיס צבאי שלישי במחוז חסקה בצפון-מזרח סוריה ב-3 בספטמבר.

הקשרים בין התנועה האסלאמית הפלג הדרומי ומפלגת רע"מ לחמאס

לפי מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם (SOHR), הבסיס הצבאי החדש הוקם בכפר נקרה, שלושה קילומטרים דרומית מערבית לעיר קמישלי במחוז חסקה.

שני הבסיסים הנוספים נמצאים בכפר Himo, שנמצא כמעט ארבעה קילומטרים צפונית-מערבית לקמישלי, ובאזור תל פארס, שנמצא כמעט שלושה קילומטרים מדרום-מערב לקמישלי, בצמוד לקצה המסלול של נמל התעופה קמישלי.

בנוסף, מקורות אמינים של SOHR באזור הכפרי של דיר אזור דיווחו כי מיליציות הנתמכות על ידי איראן נפרסו מחדש באזור, מחשש להתקפות אפשריות של מל"טי סיור של הקואליציה הבינלאומית על עמדותיהן.

הם אישרו כי פיצוצים שהרעידו את בסיס שדה הנפט של אל-עומר באזור הכפרי של דיר עזור נגרמו על ידי תרגילים צבאיים של כוחות הקואליציה בבסיס.

https://jamesburrillangell.substack.com/p/strange-states-autonomous-administration?r=cv83h&s=w&utm_campaign=post&utm_medium=web
https://jamesburrillangell.substack.com/p/strange-states-autonomous-administration?r=cv83h&s=w&utm_campaign=post&utm_medium=web