עבור לתוכן העמוד
Menu

דיווח: ארדואן נערך למתקפה בצפון עיראק

400 חיילים טורקיים נסוגו מסוריה וערכו הכנות למעבר וללחימה נגד ה PKK הכורדי בצפון עיראק כך מדווחים ארגוני זכויות אדם בסוריה

"אל שארק אל אווסאט" מדווח ב-21 למרץ כי כ-400 כוחות טורקים שנפרסו באזור צפון מערב סוריה, נערכים מחדש על מנת להערך ללחימה נגד ה-PKK בעיראק, כך מסרו מקורות אמינים למרכז המעקב הסורי לזכויות אדם ביום ראשון.

"ארבע מאות חיילים טורקים ארזו וסיימו את הכנותיהם לסגת מאזור אי-ההסלמה כחלק מקבוצה ראשונית שתצא מהאזור", אמרו המקורות.

הצטרפו לטלגרם שלנו – לחץ כאן

ישנם יותר מ-13,500 חיילים טורקים הפרוסים ב-60 נקודות צבאיות ברחבי אזור אי ההסלמה באידליב ובאזורים הכפריים של חלב, חמה ולטקיה.

בשנה שעברה ביצע הצבא הטורקי התקפות קרקע ואוויר נגד ה-PKK בצפון עיראק.

תסכול וזעם בצמרת הרש"פ ממשל ביידן

בינתיים, כוחות המשטר הסורי תקפו אזורים באל-פתירה, ספוחאן, פוליאפיל ובינין בג'בל אל-זאוויה באזור הכפרי הדרומי של אידליב והם ירו פגזי ארטילריה כבדים על הכפרים אל-אנקווי ואל-פתטרה באזור סאהל אל-גהב. .

כמו כן, בשלושת הימים האחרונים, הסלים הצבא הטורקי והצבא הלאומי הסורי (SNA), הנאמנים לאנקרה, את התקפותיהם באזור הכפרי של טל תמר בצפון חסקה, אזור שבשליטת הכוחות הדמוקרטיים הסורים (SDF) .

ההפגזות פגעו בכבלים וגרמו להפסקות חשמל באזור.

לוחמי SNA ביצעו הפגזה ארטילרית אינטנסיבית על הכפרים דרדרה, טל שנאן וטל ג'ומעה באזור הכפרי טל תמר, ללא דיווחים על נפגעים.

מצפה הכוכבים דיווח כי מזל"ט טורקי תקף כלי רכב צבאי בסביבת הכפר חושן, ממערב לעין עיסא, באזור הכפרי הצפוני של רקה, בזמן שכוחות טורקים הפציצו את הכפר.