עבור לתוכן העמוד
Menu

דו"ח אמנסטי: מעוות וחד צדדי

"האופי הקיצוני של הקיבעון הבלתי ראויה הזאת נגד ישראל כפי שמופגן בדו"ח זה, אינו יכול אלא להכתים ולפגוע לצמיתות באמינותו ובמוניטין של אמנסטי אינטרנשיונל, כמו גם כל מושג של כבוד שהאבות המייסדים שלו התכוונו שיהיה לו", כותב היועץ המשפטי לשעבר של משרד החוץ וחוקר המרכז הירושלמי

הדו"ח של "אמנסטי אינטרנשונל" , בן 211 העמודים, בו נטען, כי ישראל נוהגת במדיניות אפרטהייד נגד הפלסטינים, הוא "יצירת אמנות" מוזרה של קבוצת אנשים וארגון בהם מושרשת שנאה ברורה ותהומית נגד ישראל.

שנאה עזה זו, כה ברורה לעין, עד כי היא מעמידה בסימן שאלה כל מוטיבציה או את עיקרון האמת, כפי שטוען ב"אמנסטי אינטרנשיונל", כי הוא ארגון "שאינו תלוי בשום אידיאולוגיה פוליטית", שהוא  אינו מתערב בשאלות פוליטיות.,הגון ואובייקטיבי

הצטרפו לטלגרם שלנו – לחץ כאן

להיפך, חוסר האובייקטיביות הבוטה, החד-צדדיות וההטיה הקיצונית מוקרנים מכל דף, פרק ומשפט בדו"ח.

למעשה, הוא כל כך מוטה וחד צדדי  שכל קורא אובייקטיבי, ואפילו סובייקטיבי, לא יכול שלא להסיק ש"אמנסטי אינטרנשיונל" כארגון, ואלה שחקרו וניסחו את הדו"ח הזה, מפגינים פיקסציה –  קיבעון – מבחיל כל כך נגד ישראל, עד כדי ערפול כל מושג של אמינות או אובייקטיביות..

הדו"ח אינו אפילו מתיימר להסתיר קיבעון זה נגד ישראל.

 


הוא מעוות ומציג מצג שווא בזדון ובמכוון את נסיבות ההתפתחות ההיסטורית של מדינת ישראל.  הוא מתעלם לחלוטין, וממעיט בערכן של הסכנות הקיומיות העומדות בפני ישראל מאז הקמתה, לרבות טרור פלסטיני מתמשך. הוא שולל באופן בוטה את הזכות הבסיסית של ישראל להגן על עצמה ולהגן על אוכלוסייתה האזרחית.

הדו"ח מציג באופן מסולף את המשילות והחקיקה של ישראל, את מדיניותה החברתית והכלכלית ואת זכויותיה הבסיסיות כמדינה דמוקרטית. הוא עושה זאת באופן מעוות במטרה אחת בלבד – להחדיר לציבור הבינלאומי תפיסה מוטעית שישראל היא משטר אפרטהייד.

למרבה הצער, האופי הקיצוני של הקיבעון הבלתי ראויה הזאת נגד ישראל כפי שמופגן בדו"ח זה, אינו יכול אלא להכתים ולפגוע לצמיתות באמינותו ובמוניטין של אמנסטי אינטרנשיונל, כמו גם כל מושג של כבוד שהאבות המייסדים שלו התכוונו שיהיה לו.