עבור לתוכן העמוד
Menu

בכיר באיראן: "ישראל מרגישה לא בטוחה בעקבות שיגור הלווין"

תא"ל רסול סאנאא'י-ראד, ראש המדיניות של הלשכה האידיאולוגית-פוליטית אמר את הדברים לסוכנות ידיעות איראנית • משמרות המהפכה מתכוונים לשגר לווין נוסף בעתיד הקרוב

גורם צבאי איראני טען שישראל "מרגישה לא בטוחה", בעקבות שיגור לווין "נור" על ידי איראן בחודש שעבר.

אנשי צבא באיראן טוענים כי הלווין האיראני "נור 1" ששוגר לחלל בהצלחה ב-22 באפריל "חצה את המרחב האוורי של ישראל".

מי אבי את עלילת הדם – “אל אקצא בסכנה”?

"הלוויין נור-1 נע באופן קבוע בשמי השטחים הכבושים, וזאת בזמן שהציונים עומדים בפני אתגר חדש אותו יצרו לעצמם של סיפוח הגדה המערבית לשטחים הכבושים, ולנושא זה היו השלכות מאוד שליליות וקשות עבורם. בנוסף להתנגדות של מדינות העולם. מעבר הלוויין מעל לשטחים הכבושים יוצר עבורם חוסר ביטחון והמאמצים של ארה"ב להמעיט בהישגים הגדולים של ה IRGC עשויים להיות כמעט בלי נחמה לציונים,, כך אמר תא"ל רסול סאנאא'י-ראד, ראש המדיניות של הלשכה האידיאולוגית-פוליטית במשרד המפקד הראשי של הכוחות המזוינים באיראן, לסוכנות הידיעות "מאהר" ב- 15 במאי.

איראן: קריאות “מוות לישראל” בעת קידום חוק נגד שת”פ כלשהו

"השיגור המוצלח של הלוויין הצבאי האיראני הראשון על ידי ה- IRGC תוך שימוש במערכת שיגור בת שלושה שלבים למסלול היה משמעותי בהיבטים שונים, מה שמעיד על יצירת יחסי כוחות חדשים באזור ובעולם", אמר סאנאא'י-ראד .

"מאזן הכוחות החדש אינו לטובת ארה"ב," אמר סאנאא'י-ראד והוסיף כי הפנטגון והמרכזים המדעיים בארה"ב הכירו ב"הצלחה "של תוכנית החלל של משמרות המהפכה.

האם איראן לקראת (עוד) פשרה היסטורית עם ארה”ב ?

ממשמרות המהפכה נמסר לסוכנות הידיעות כי ישנה כוונה לשגר לווין נוסף בקרוב.