עבור לתוכן העמוד
Menu

בכיר באיראן: "העצמות של ישראל נשברו בעזה"

מפקד חיל משמרות המהפכה האסלאמית (IRGC) תא"ל חיל האוויר אמיר עלי חג'יזדה הצטרף אף הוא לדברי הרהב של בכירים במשטר האיראני שנראה כי מרוצים מתוצאות המבצע בעזה

באיראן ממשיכים להתייחס במהלך סופ"ש לתוצאות מבצע "שומר החומות" ("חרב ירושלים" – בפי החמאס) ולהתרברב אודות ההשפעה שלו באזור.

מפקד חיל משמרות המהפכה האסלאמית (IRGC) תא"ל חיל האוויר אמיר עלי חג'יזדה אמר כי חולשות המשטר הציוני הוצגו בפני העולם במהלך 12 הימים האחרונים המלחמה בין ישראל לקבוצות ההתנגדות הפלסטיניות.

"המלחמה בת 12 הימים וההתנגדות העזה של הפלסטינים מבטאים בעד עצמם, וכוח ההתנגדות צריך להימצא במילים של אויבים. שמענו את מה שאמר מפקד סנטקום האמריקני; הם הודו שאיראן שולטת לא רק באוויר אלא גם בעלת העליונות הצבאית ", אמר הגנרל חג'יזאדה והתייחס לטקס בטהרן ב-29 למאי.
מוקדם יותר אמר מפקד כוחות חיל האוויר והחלל IRGC תא"ל אמיר עלי חג'יזדה כי חולשות המשטר הציוני הוצגו בפני העולם במהלך 12 הימים האחרונים המלחמה בין ישראל לקבוצות ההתנגדות הפלסטיניות.

סינוואר נהנה מחסינות דה פקטו

הוא הוסיף כי כישלונות היהירות העולמית והציונים אינם מוגבלים לשטחים הכבושים, לבנון, סוריה, איראן, עירק ותימן, והדגיש, "הציונים יודעים שעליהם לעזוב את האזור הזה. . בעזה [מלחמה] ראינו כי צורכי החיים הבסיסיים אינם עומדים לרשותם. לדבריו מנהיגי ישראל, הם הראו את טבעו ותבוסתו של משטר זה לעולם, ועצמות המשטר הציוני נסדקו במלחמה זו, וכולם ראו זאת. זו רק תחילת קריסת המשטר הציוני ונקודת מפנה בקריסתם. "

האלוף חג'יזדה ציין כי ארה"ב תתמוטט גם עם קריסת המשטר הציוני, והוסיף: "כל אלה המדכאים אנשים בעולם יתמוטטו, וברוך השם, נראה הצלחות וניצחונות גדולים בעתיד, וניצחונות גדולים יותר. קדימה. "

מפקד משמרות המהפכה של איראן, סאלמי
מפקד משמרות המהפכה של איראן, סאלמי

מפקד משה"מ: עידן ה – Hit and Run של ישראל הסתיים

במקביל דיבר מפקד חיל משמרות המהפכה האיסלאמית (IRGC) האלוף חוסין סלאמי שיבח את "ניצחונם של ארגוני ההתנגדות הפלסטינים נגד ישראל במלחמה האחרונה ואמר כי עידן "ההכה וברח" הסתיים עבור המשטר הישראלי".

"הישראלים צריכים לדעת כי עידן ה"ההכה וברח" הסתיים והפלסטינים חזקים יותר היום", אמר הגנרל סלאמי בראיון ל-RT בערבית ב-29 למאי.
"פלסטין חדשה נולדה. המלחמה האחרונה יצרה פלסטין חזקה על אף חישובי המשטר הציוני. הפלסטינים יתחזקו מיום ליום, והישראלים צריכים לדעת שהם לא יוכלו לחיות לצד אויב שנהנה מעוצמה גדולה כעת ", הוסיף.

האלוף חג'יזדה ציין כי ארה"ב תתמוטט גם עם קריסת המשטר הציוני, והוסיף: "כל אלה המדכאים אנשים בעולם יתמוטטו, וברוך השם, נראה הצלחות וניצחונות גדולים בעתיד, וניצחונות גדולים יותר. קדימה. "

עזה כשדה ניסויים של איראן