עבור לתוכן העמוד
Menu

בכיר איראני: חלום המזה"ת החדש – לעולם לא יתקיים

הגנרל  ראסול סאנאי-ראד כינה את תכנית טראמפ והתייחס לראש הממשלה נתניהו • אתמול בכיר במשה"מ שרטט כיצד מלחמה במזה"ת תראה

סגן ראש המטה הפוליטי-אזורי של איראן, הגנרל  ראסול סאנאי-ראד, אמר אתמול (שני) לסוכנות הידיעות הפרסית "פארס" כי החלום של ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, להקים  מזרח תיכון חדש בשיתוף ארה"ב ומדינות מסוימות באזור לעולם לא יתגשם.

"נתניהו סובל מאשליות והמזרח התיכון שהוא חלם עליו לעולם לא ילבש צורה. המזרח התיכון אותו ביקש נתניהו להגשים למען  מלחמת 33 הימים (מלחמת לבנון השנייה)  ובעזרת הפרוקסי שלהם בסוריה לעולם לא יתגשם", אמר הבכיר.

ראד הזהיר מדינות ערב מסוימות המשתפות פעולה עם ארה"ב לבל יישמו את "תכנית המאה" של הנשיא טראמפ, אותה הגדיר כמזימה. המאמצים הללו אמר , אינם לטובת הפלסטינים ואינם שווים את המאמץ המושקע בהם.

המלחמה במזרח התיכון לא תוכל להעצר

אתמול פרסמנו כי גנרל בכיר במשמרות המהפכה אמר במפקדת החלל של משמה"מ כי גורלה של כל מלחמה נקבע על ידי מרחב שדה הקרב ועל ידי משך הזמן בו היא מתרחשת".

הגנרל חתאם אל-אנביה הוסיף: "ההיסטוריה של המלחמות במערב אסיה מלמדת אותנו בארבעת העשורים האחרונים , כי ההפסדים האנושיים והחומריים של אותם צבאות שיזמו את המלחמה כמו סאדם חוסיין, ארה"ב, ערב הסעודית נבעו מטעות בחישוב וטעות בקבלת ההחלטות".

אל-אבינה הזהיר כי הסכסוך עלול להתפשט למרחב של 8 מיליון קמ"ר ברחבי המזרח התיכון וכי "לא קיים שום כוח בעולם שיוכל להביא לסיום של אותה מלחמה". הגנרל המשיל ואמר כי "היכולת לניהול מלחמה לטווח הארוך באזורים גיאוגרפיים נרחבים, לא עוצמתה או כוחה ההרסני, תקבע את התוצאה הסופית של מלחמה".

https://en.farsnews.com/newstext.aspx?nn=13980507000976