עבור לתוכן העמוד
Menu

"בידי איראן נשק סודי 'ליום גשום'"

דברי רהב ואיום מצד מפקדים רבים של צבא איראן נשמעים לאחרונה על רקע המתיחות מול ארה"ב וההודעה כי איראן הפרה את הסכם הגרעין

מפקד ההגנה האווירית של בסיס חיל האוויר האיראני "אל-אנביה" , הגנרל אליזרע סאבחי פארד, התחייב היום לתגובה קשה במקרה של מהלך עוין נגד איראן  וציין כי בידיה נשק סודי "יום גשום".

"ההרתעה והנשקים הסודיים שלנו עצרו את האויב 200 מייל (מהגבולות האיראנים) במצרי הורמוז", אמר הגנרל, במהלך כינוס בבירה. "האויב יודע בצורה טובה מאוד כי אל לו לבחון את איראן בקרב ואת יכולותיה ואם יעשה משגה שכזה, יהיה זה האחרון".

ישראל מאותת לאיראן – לא מוותרים

פארד אמר כי האויבים מפעילים לחץ מקסימלי, משתמשים ברטוריקה הקשה ביותר נגד איראן והגבירו את היכולות הצבאיות שלהם באזור במטרה להכניע את איראן ולהביא אל שיחות מול ארה"ב והם עושים זאת לשווא.

דברי הרבה הללו לסוכנות הידיועת "פארס" מצטרפים לדבריו מפקד המטה הכללי של "אל-אנביה", הגנרל ע'ולאם עלי רשיד, שאמר  כי על ארה"ב ללמוד לקח מהרפתקאותיה הצבאיות הכושלות בעיראק ובאפגניסטן, והזהיר כי איראן תיתן תגובה חזקה ומרסקת לכל תוקפנות.

"הצבא של רפובליקה האסלאמית ינחית מהלומה חזקה בתגובה לכל מהלך אגרסיבי נגדה מצד האויבים באיי איראן או בים, על הקרקע ובאוויר והם יגרמו להם להצטער על כך", אמר ראשיד.

הוא גם הזהיר כי במקרה של מלחמה בין ארה"ב לאיראן, אף אחד לא יוכל לשלוט על משך הזמן, עוצמתה, המרחב העצום שלה.

 

https://en.farsnews.com/newstext.aspx?nn=13980412000493