עבור לתוכן העמוד
Menu

בגא"פ מודים: רקטות וטילי הקורנט שלנו "יש עליהם חתימה איראנית"

שיחת הטלפון של הנייה עם מנהיגי איראן אינה היחידה שקיימו ציר איראן - עזה • בכיר בגא"פ מודה כי איראן מעורבת בהתפתחויות האחרונות

לאחר ששוחח בטלפון עם מנהיג חמאס, איסמעיל הנייה, התקשר מפקד כוח אל קודס משמרות המהפכה של איראן גם אל מנהיג הגא"פ, זיאד אל-נחלה.
איסמעיל קאאני הדגיש כי הרפובליקה האיסלאמית של איראן. תומכת ועומד לימין הפלסטיני בהתמודדות עם ישראל והוא נתן מילות שבח אל האיתנות של בעזה.
" הפלסטינים ואנשי פלסטין היו נועזים בהגנה על אדמתם, קדושתם וזכויותיהם."

החות’ים בתימן מאיימים להצטרף

קאאני גם שיבח את הפיתוח של אמצעי הירי הבלסטי של הארוגנים ואת היכולת להגן על העם הפלסטיני, תוך שהוא מגנה את נוהלי האויב כנגד עמנו, המנוגדים לכל הנורמות והחוקים הבינלאומיים.

זיאד אל-נחלה הדגיש המנהיג את איתנותו והתנגדותו של העם הפלסטיני, ואת נחישותו להגן על המקומות הקדושים בכל כוחם, על נחישותם ורצונם, דבר המצביע על כך שההתנגדות בעזה נכנסה לקרב על פי בקשת עמנו בירושלים ושלנו אנשים
"בבית ובחו"ל, אנשינו לא יסכימו לעצור את הקרב הזה לפני שהם עוצרים את האויב. פלישות לאל אקצה המבורכת, וכל הניסיונות לשלוט בשכונת שייח 'ג'ראח".

מזכ"ל הארגון שיבח גם את עמדות הרפובליקה האסלאמית, ההנהגה, הממשלה והעם, בתמיכה בעם הפלסטיני ובמטרתם ותמיכתם בהם בכל האמצעים והאמצעים.

בתוך כך, אחד מבכירי ארגון הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני, רמז אלחלבי, אמר כי על הרקטות ששימשו את הפלג למטרת תל אביב יש את חתימתם של איראן וקאסם סלימאני, כך דווח בארגון MEMRI.

את דבריו אמר בראיון ששודר בטלוויזיה אל-אהד (עירק) ב- 7 במאי 2021. אל-חלבי אמר כי הציר בין ירושלים לטהרן הוא מנצח. הוא הוסיף כי חברי הגא"פ הוכשרו על ידי ה- IRGC וכי הכסף האיראני שימש לרכישת נשק עבור הפלגים החמושים בעזה ובלבנון. אלחלבי המשיך וקבע כי לכל בית בעזה יש תמונה של קאסם סלימאני, והוא אמר: "הם אלה שתומכים בנו בכלי נשק, כסף ומזון."

חיזבאללה – מות המפגין על הגדר: תוקפנות נגד העם הלבנוני

דם איראני; בחסות ציר ההתנגדות החלה לנצח באזור"

רמז אלחלבי: "המוג'אהדין בעזה ובלבנון משתמשים בכלי נשק איראניים כדי להכות את הציונים. אנחנו קונים את הנשק שלנו בכסף איראני. חלק חשוב בפעילותנו הוא בפיקוח מומחים איראניים.. כיום החסות על ציר ההתנגדות החלה לשרור באזור, בזכות אללה ודם החללים, והיא החלה לעשות השפעה, ואיזו השפעה! הציר בין ירושלים לביירות, הציר בין ירושלים לבגדאד, הציר בין ירושלים לדמשק, הציר בין ירושלים לצנעא, ובראש ובראשונה, הציר בין ירושלים לטהרן – זהו ציר מנצח".
עוד הוסיף: "הרקטות וטילי הקורנט שלנו "יש עליהם חתימה איראנית"; חמושים שלנו "הוכשרו על ידי אחינו ב- IRGC. אני לא מצטער, אני גאה לומר שלטילים המשמשים לחבוט בתל אביב יש חתימה איראנית עליהם, חתימתו של קאסם סלימאני".

"טילי הקורנט המשמשים אותנו לפיצוץ הטנקים הישראלים – גאוותם של תעשיית הביטחון הישראלית והעולמית – הם טילי הקורנט של קאסם סלימאני ואיראן. התותחים שאנו משתמשים בהם כדי לירות לעבר האויב הישראלי … אלה שהשתמש באקדחים האלה שאומנו על ידי אחינו ב- IRGC. אנו אומרים זאת בקול רם וברור".

בסיום הראיון אמר: "אני מבקש מאללה לתגמל את איראן, על שמי, ואת שם העם הפלסטיני. הם התומכים בנו בכלי נשק, כסף ומזון."

https://www.memri.org/reports/palestinian-islamic-jihad-official-ramez-al-halabi-rockets-we-use-pound-tel-aviv-our-weapons