עבור לתוכן העמוד
Menu

באיראן מצאו את היתרונות של הקורונה

במקביל לעליה מסוימת במספר הנדבקים במחוזות השונים באיראן מוצאים גורמים שונים במדינה דווקא את הצדדים החיובים של משבר הקורונה. ראש ועדת הסחר בטרהאן אמר כי ישנה השפעה חיובית להתפרצות על הכלכלה המקומית וכי לנגיף היו "יתרונות". בסוכנות הידיעות ISNA צוטט מסעוד ח'סארי כי לדבריו היו השפעות "חיוביות " של ההתפרצות, והוא הוסיף בדבריו כי המגיפה […]

במקביל לעליה מסוימת במספר הנדבקים במחוזות השונים באיראן מוצאים גורמים שונים במדינה דווקא את הצדדים החיובים של משבר הקורונה.

ראש ועדת הסחר בטרהאן אמר כי ישנה השפעה חיובית להתפרצות על הכלכלה המקומית וכי לנגיף היו "יתרונות". בסוכנות הידיעות ISNA צוטט מסעוד ח'סארי כי לדבריו היו השפעות "חיוביות " של ההתפרצות, והוא הוסיף בדבריו כי המגיפה הובילה לכך שהמעורבות הממשלתית מוזערה והראתה כי ניתן" להשיג יעדים כלכליים "על ידי עבודה מרחוק.

הוא הוסיף כי ההתפרצות אילצה את הרשויות להמציא וליישם תקנות במהירות, שלטענתו הראתה כי ניתן "להסיר את הביורוקרטיה".
באיראן הוחלט על פתיחה של המסגדים ברחבי המדינה , בתי קפה ומסעדות, אשר חזרו לפעילות מוגבלת לפני שלושה שבועות, פועלים כעת באופן מלא ברחבי הארץ.

מניין ההרוגים מנגיף הקורונה עבר את ה-7,500 ונדמה כי ישנה עליה מסוימת במספר מחוזות.

דובר משרד הבריאות, קיאנוש ג'הנפור, אמר במהלך התדרוך היומי שלו ביום שלישי 26.5.20 כי מחוז דרום ח'וזסטן בדרום מערב עדיין הושפע קשות, אך ציין כי שיעור ההדבקה יורד בהדרגה.