עבור לתוכן העמוד
Menu

ארגוני ה BDS רוצים בהשמדת ישראל

חוקר המרכז, דן דייקר, התראיין בנושא בגל"צ

לאחרונה החליט השר לעניינים אסטרטגים , השר גלעד ארדן, על רשימה של 20 ארגונים אשר תיאסר על כינסתם לישראל. הרשימה גובשה לאחר המחקרים אותם הציג בין השאר, המרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה, והאחראי ללוחמה נגד ארגוני ה BDS שחוקר את הנושא , דן דייקר.

לראיון המלא:

"עברנו ממגננה למתקפה, ארגוני החרם צריכים לדעת שמדינת ישראל תפעל נגדם ולא תאפשר להיכנס לשטחה כדי לפגוע באזרחיה", אמר ארדן.

המשרד לנושאים אסטרטגיים וההסברה גיבש את רשימת ארגוני החרם המרכזיים, שפועלים באופן עקבי, רציף ומתמשך נגד מדינת ישראל, תוך הפעלת לחץ על גופים, מוסדות ומדינות להחרים את ישראל. פעילות הארגונים מתבצעת באמצעות קמפיין הסתה שקרי, שמטרתו לקעקע את הלגיטימציה של ישראל בעולם.

בראיון בתכניתו של אראל סג"ל ורועי עידן סיפר דייקר אודות פעילותם של 20 הארגונים הללו ואודות הפעילות שלהם נגד ישראל. לדבריו אותם ארגונים פועלים לפגוע לא רק בצד הכלכלי של ישראל, באמצעות חרם, אלא פועלים גם בצורה מדינית להשמדתה של מדינת ישראל ופועלים בהתאם לכך.

דייקר הביא כדוגמה את ארגון ה JVP שהזמינה ב 2017 מחבלת מורשעת מטעם החזית העממית שביצעה בפיגוע טרור ב-1969 לסמינר שלהם. "אנו רואים דגלי חמאס בכנסים שלהם", מציין דייקר וטוען כי אותם ארגונים מקיימים גלוריפיקציה של מחבלים מתאבדים שרצחו ישראלים רבים.

בראיון לאתר (World Israel News – WIN) אמר דייקר כי בשנתיים האחרונות הממשלה ביצעה צעדים רבים נגד ארגוני ה BDS והצעדים שלה הם בכיוון הנכון. "הממשלה סוף סוף הבינה את הסכנה", מסכם דייקר.