עבור לתוכן העמוד
Menu

איראן: לעולם לא נבקש עזרה מארה"ב

משרד הבריאות של איראן מדווח על 2,274 מקרי הדבקות חדשים של קורונה. ביממה האחרונה מתו 136 בני אדם. לדברי דובר משרד הבריאות סה"כ מספר הנדבקים במדינה עומד על 60,500 ומספר המתים על 3739 בני אדם. 24,236 בני אדם החלימו מן המחלה. במסיבת העיתונאים היומית אמר דובר הממשלה כי התכנית החדשה אותה הציג הנשיא רוחאני אינה […]

משרד הבריאות של איראן מדווח על 2,274 מקרי הדבקות חדשים של קורונה. ביממה האחרונה מתו 136 בני אדם.

לדברי דובר משרד הבריאות סה"כ מספר הנדבקים במדינה עומד על 60,500 ומספר המתים על 3739 בני אדם.
24,236 בני אדם החלימו מן המחלה.

במסיבת העיתונאים היומית אמר דובר הממשלה כי התכנית החדשה אותה הציג הנשיא רוחאני אינה סותרת את הוראות הבריאות וכי היא מבוססת על מודל של שמירה על פרנסה של אנשים ועל ריחוק חברתי. הוא הדגיש כי שום החלטה לא תתקבל בלי תאום עם מטה הקורונה במדינה.

דובר משרד החוץ האיראני עבאס מוסאווי אמר ביום שני כי איראן לעולם לא תבקש את עזרת ארצות הברית במלחמה בוירוס הקורונה. במסיבת עיתונאים הצהיר מוסאווי כי "איראן מעולם לא ביקשה ולא תבקש מאמריקה לעזור לטהרן במלחמה נגד ההתפרצות הוירוס … אבל אמריקה צריכה לסלק את כל הסנקציות החד צדדיות הבלתי חוקיות שלה על איראן. הן מנסות לכפות על טהראן להסכים למשא ומתן עם אמריקה. "

#Iran's FM spox:
"We have not & will not make a request from the U.S. to send aid to the Islamic Republic of Iran. It is not our policy to request aid from leaders of the American regime."

U.S. sanctions are not impeding Iran's #coronavirus fight.
The regime is the problem. pic.twitter.com/0N3ZZJQSif

— Heshmat Alavi (@HeshmatAlavi) April 6, 2020