עבור לתוכן העמוד
Menu

איראן: "האחריות לכל פעולה נגד המדינה שתנקט על ידי המשטר הציוני, מוטלת גם על אבו דאבי"

דובר הממשל ביקר בחריפות את איחוד האמירויות על ההסכם והזהיר אותה כי עליה למנוע כל פעילות נגד איראן משטחה ורואה בה אחראית למקרה וישראל תזום פעולה כלשהי

דובר הממשל של איראן, טרק עלי רביי ,הוקיע את איחוד האמירויות הערביות בגלל "הטעות האסטרטגית של נורמליזציה של הקשרים עם המשטר הציוני", והזהיר את אבו דאבי כי צריכה לקבל אחראיות לכל מהלך אנטי-איראני מצד ישראל.

"אנו מצפים מגורמי ממשלת איחוד האמירויות לפקח על פעילות המשטר (הציוני) במדינתם ולמנוע כל אמצעי אנטי-ביטחוני מצד המשטר (הישראלי). האחריות לכל פעולה נגד והשלכותיה על הרפובליקה האיסלאמית של איראן שתנקט על ידי המשטר הציוני, וודאי מוטלת גם על אבו דאבי, "הזהיר.

 

הערכה: משמרות המהפכה בדרך להשתלט על נשיאות איראן

"אנו רואים שכל התערבות מסוכנת מצד המשטר הציוני באזור. אנו מזהירים כי התוצאות של אמצעים אלה יכו את המדינות הללו בעצמם, "הוסיף הדובר.
הוא הזכיר עוד את ממשלת אבו דאבי כי נורמליזציה של הקשרים עם ישראל "לא תביא אלא להפסד לאותם מדינאים עצמם."

לפי אתר "תנסים": "יתברר בטווח הבינוני כי כל אלה יפגעו באיחוד האמירויות". יש לתת דין וחשבון למשטר הציוני לתוצאות של מעשי התערבות הולכים וגדלים. תושבי האזור בהחלט ערניים בנושא זה, " אמר רביי.

"איננו יכולים להישאר אדישים לאמצעים אנטי-ביטחוניים של אויבנו הציוני בקרבת גבולותינו," הדגיש.

"איראן מגנה בחריפות כל ניסיון ליצור קשרים פורמליים ודיפלומטיים עם משטר מזויף. נורמליזציה של הקשרים עם המשטר הציוני היא בבחינת תמיכה בכל הפשעים השונים שביצעו ציונים נגד אנשים לאורך ההיסטוריה, בעשורים האחרונים לאחר היווצרותם הבלתי לגיטימית, הפשעים שהם ביצעו שוב אנשים באזור, והמלחמות הרבות הם הטילו על תושבי האזור ועל גורמי האומה הפלסטינית המדוכאת, "הוסיף דובר המדינה.

 

המלחמה בין סוהא ערפאת לרש”פ

"ללא ספק, המדינות המוסלמיות באזור שמו לב לגדול ההיבטים הנסתרים של מוחם של מנהיגים שבגדו בנושא פלסטין עם רעיונותיהם הגולמיים ונכנעו לרצונותיהם של ישראל, סיכם דובר איראן.