עבור לתוכן העמוד
Menu

חמינאי: "אם ירצה האל, אני אתפלל את תפילותיי במסגד אל אקצא"

סיכום פגישת מנהיג איראן עם ראשי החמאס • הועבר מכתב ממנהיג ארגון הטרור - הנייה אל המנהיג העליון

מנהיג המהפכה האסלאמית, אייתולה חמינאי, נפגש היום (שני) עם סגן הזרוע המדינית של חמאס, חאסן אל –עארורי בטהראן. כמו כן הועבר מכתב ממנהיג חמאס הנייה אל המנהיג העליון.

המנהיג העליון כינה את "ההתנגדות המדהימה" של העם הפלסטיני, ואמר כי הוא מבשר על ניצחון "מובהק" נגד ישראל.

"הניצחון לא יושג ללא התנגדות ומאבק, ואנו מאמינים על פי ההבטחה האלוהית הבלתי נמנעת, כי נושא פלשתין בהחלט יהיה לטובת האינטרסים של העם הפלסטיני והעולם האסלאמי", אמר המנהיג.

דיווח: איראן הגבירה את כוננות הצי

חמינאי ציטט את נסראללה בנאומו לפני מספר שבועות בו אמר כי" אם ירצה האל, אני אתפלל את תפילותיי במסגד אל אקצא", ח'אמנהאי הוסיף על הדברים ואמר "הדבר הוא תקווה מעשית וממושכת עבורנו".

עוד אמר כי ההתנגדות של העם הפלסטיני ברצועת עזה הנצורה ובגדה המערבית הכבושה מבטיחה "ניצחון וכיבוש".

"אלוהים הבטיח סיוע וניצחון לאלה העומדים איתן בדרכו, אך למימוש ההבטחה הזאת יש דרישות, שהבולטת שבהן היא הג'יהאד, המאבק והמאמץ הבלתי נלאה בממדים פוליטיים, תרבותיים, אינטלקטואליים, כלכליים וצבאיים שונים ".

האייתוללה יצא נגד "הסכם המאה" וכינה אותו "בוגדני". "מטרת הקונספירציה המסוכנת הזו היא לחסל את הזהות הפלסטינית בקרב העם והנוער, יש להתמודד עם המטרה המרכזית הזו ולא לאפשר להם לחסל את הזהות הפלסטינית בשימוש בכסף".

חמינאי התייחס גם לארגון חמאס: "הוא בלב פלסטין כמו שפלסטין בלב העולם המוסלמי. לפני כמה שנים הפלסטינים נאבקו באבנים, היום הם נאבקים עם טילים מדויקים".אל-עארורי, אמר בתום הפגישה: "חמאס נמצא בקו ההגנה הראשון על איראן".

קאראזי : איראן תומכת בעניין הפלסטיני

אתמול  (ראשון) דווח בסוכנות הידיעות "אירנא" כי ראש המועצה האסטרטגית ליחסי חוץ של איראן, כמאל קאראזי, נפגש עם סגן ראש הזרוע המדינית של החמאס, סאלח אלעארורי והדגיש את היחסים בין איראן לחמאס כמשמעותיים ומתרחבים, וציין כי ביקורה של המשלחת הפלסטינית בטהראן משקף את המשך קיומו של העניין הפלסטיני ואת תמיכתה של הרפובליקה האסלאמית באיראן זה.

קאראזי הדגיש בדבריו את הקשר הטוב והיחסים בין איראן לחמאס וכי הקשר הוא חשוב ואינפורמטיבי. עוד אמר כי מערכת יחסים זו מתרחבת ולחמאס יש פוטנציאל גבוה להתנגדות וליכולת עמידה. המסע הזה מייצג את המשך העמידה של העניין הפלסטיני ואת תמיכתה של הרפובליקה האסלאמית בו.

בהתייחסו לדיונים המפורטים בין שני הצדדים, נדון קאראזי ואמר: "בפגישה זו נדונו סוגיות של ירושלים, רצועת עזה, ההתנגדות ויכולת העמידה של הציבור הפלסטיני". קאראזי ציין כי הוא מקווה "בעזרת ההתנגדות של העם הפלסטיני והעברתו לדורות הבאים, נגיע לניצחון פלסטיני אולטימטיבי ".

שר החוץ לשעבר הוסיף כי "המדיניות של אויבי האסלאם ופלסטין שקופה בהגנה על ישראל, והעם הפלסטיני מודע למדיניות זו והגיע למסקנה כי עליהם לעמוד כנגד מזימות הזרים".

https://www.presstv.com/Detail/2019/07/22/601568/Ayatollah-Khamenei-Palestine-Israel-US-deal-of-century