עבור לתוכן העמוד
Menu

התוכנית של אש"ף לפגיעה כלכלית בישראל

ישראל כזכור דורשת כחלק בהסכמי הקבע הכרזה פלסטינית על קץ התביעות. מתברר כי גם לאש'ף עמדה בעניין הזה, ועל פי פירוט עמדתה, כפי שהופיעה באתר מחלקת המשא ומתן של אש"ף, על פחות ממיטוטה הכלכלי של ישראל אין על מה לדבר. מתברר כי על פי תפישתו של אש"ף על מנת "להכשיר את הקרקע להתפייסות עתידית, כל התביעות […]


ישראל כזכור דורשת כחלק בהסכמי הקבע הכרזה פלסטינית על קץ התביעות. מתברר כי גם לאש'ף עמדה בעניין הזה, ועל פי פירוט עמדתה, כפי שהופיעה באתר מחלקת המשא ומתן של אש"ף, על פחות ממיטוטה הכלכלי של ישראל אין על מה לדבר.

מתברר כי על פי תפישתו של אש"ף על מנת "להכשיר את הקרקע להתפייסות עתידית, כל התביעות הנובעות מהסכסוך חייבות לבוא לידי סיום. שלום מלא ובר קיימא מחייב שכל העוולות שנעשו בזמן הסכסוך יטופלו ויפתרו." כפתור ופרח!  האם הפלסטינים מודים בנזקי הטרור, הקסאמים, הדה-לגטימציה שעוללו לישראל? התשובה שלילית כמובן. הם מתכוונים שישראל תשלם להם פיצויי עתק על: ההתנחלויות, הכיבוש, השימוש במים, על אי-שמירת ערכי הסביבה, נזקים תרבותיים, שוד עתיקות, ועד כהנה וכהנה טענות ומענות.

אחת ה"עוולות" היא ניצול כספי המסים הפלסטיניים בידי ישראל. כלומר: ישראל תצטרך לשלם פיצויים לפלסטינים על השרות שהיא עושה עבורם בגביית המסים. זו טובה וזו שכרה.

לפי מחלקת המשא ומתן של אש"ף יש דוגמאות היסטוריות כיצד עמים שהכירו בעוולות שעשו לעמים אחרים מצאו דרך לפצותם, כמו למשל גרמניה שמצאה דרך לשלם פיצויים לעם היהודי על השואה. זאת ההשוואה!

בעלי הדו"ח יוצאים מתוך ההנחה שישראל תסרב לשלם את הפיצויים הללו ולכן הם מצביעים על האופציה לתבוע את ישראל בטריבונלים בינלאומיים.

אפשר לומר כעת כי המרצע יצא מן השק: על מנת לתבוע את ישראל הפלסטינים חייבים לקבל מעמד של מדינה.  זהו סוד המהלך של ספטמבר- לא כל כך כדי להכריז על מדינה פלסטינית-את זה הם לא יעשו, אלא להשיג מעמד של מדינה שיאפשר להם לתבוע את ישראל בהאג ולהביא לידי קריסתה הכלכלית.

אגב, בין יתר התביעות-הפלסטינים גם עומדים לתבוע את ישראל על "ניצול הגז הטבעי". זו טענה מוזרה משום שככל הידוע הגז של עזה שייך לרשות הפלסטינית, והוא לא נוצל עד היום בגלל העובדה המצערת שחמאס השתלט עליה. ואולי הם מתכוונים שגם הגז של ישראל בים התיכון שייך לאש"ף? ייתכן ולנסראללה קם מתחרה.

1. אסור אפילו להעלות –
st (01/08/2011 12:57:26)

2. חשוב ללמד את פרחי התלמידים בכל
איל ירושלים (01/08/2011 14:42:25)

3. מאמר חשוב ומרענן!
רפי אשכנזי ארצנו החמה (04/08/2011 18:49:15)