עבור לתוכן העמוד
Menu

דו"ח גולדסטון – חטאי ההשמטה וההטיה

להלן ריכוז רשומות של בלוגים ומאמרים מהעיתונות העולמית מהשבוע האחרון, שעוסקים בדו"ח גולדסטון שפורסם לפני כשבוע:   על הדו"ח הבעייתי של ועדת גולדסטון יהונתן דחוח-הלוי עדויות מוקלטות של פלסטינים שגבתה ועדת גולדסטון ואשר פורסמו באתר האינטרנט של האו"ם מספקות צוהר אותנטי החושף את המתודולוגיה של הועדה כפי שבאה לידי ביטוי הלכה למעשה ומעלה סימני שאלה […]


להלן ריכוז רשומות של בלוגים ומאמרים מהעיתונות העולמית מהשבוע האחרון, שעוסקים בדו"ח גולדסטון שפורסם לפני כשבוע:

 

על הדו"ח הבעייתי של ועדת גולדסטון

יהונתן דחוח-הלוי

עדויות מוקלטות של פלסטינים שגבתה ועדת גולדסטון ואשר פורסמו באתר האינטרנט של האו"ם מספקות צוהר אותנטי החושף את המתודולוגיה של הועדה כפי שבאה לידי ביטוי הלכה למעשה ומעלה סימני שאלה נוקבים באשר לכוונתה של הועדה מלכתחילה להגיע לחקר האמת.

(לבלוג המלא לחץ כאן)

דו"ח ועדת גולדסטון – כיצד על ישראל לפעול מול דו"ח מוטה?

עירית קאהן

דו"ח גולדסטון נושא אופי פוליטי מובהק שבא לידי ביטוי בין השאר במנדט של הוועדה ובשפה הקיצונית נגד ישראל. שיתוף פעולה ישראלי עם הוועדה לא היה משפר את תוצאותיה ועם זאת אסור להתעלם מהדו"ח ויש לפעול להפריך את מסקנותיו.

(לבלוג המלא לחץ כאן)

חטאי ההשמטה של גולדסטון – The Guardian

דן קוסקי

הדו"ח של ריצ'ארד גולדסטון, שחיכו לו זה זמן רב, אישר את החשדות שחקירתו מונחית על ידי אג'נדה לבודד את ישראל. אלה הם חטאי ההשמטה שבאמת מחלישים את המלצותיו. הוא מגנה את הפעילות הצבאית הישראלית, אך עושה מעט כדי לספק פתרונות.

(לידיעה המלאה לחץ כאן)

הזדמנות שהוחמצה – Economist

דו"ח של האו"ם על הלחימה בעזה עמוס שגיאות מהותיות. עם זאת, ראוי שהדבר לא יפגע בשאיפתה של ישראל וחייליה לסטנדרטים הגבוהים ביותר בלחימה.

(לידיעה המלאה לחץ כאן)

ארה"ב "מודאגת" מדו"ח גולדסטון על עזה; אולי עליה להפנות את עיניה לאפגניסטן ולעצמה – The New Republic

מרטי פרץ

בתי הדין הבינלאומיים מוטים עמוקות, ואפילו משפטן יהודי מדרום אפריקה לא יכול להסוות את ההטיה המובנית של מוסדות האו"ם נגד ישראל.

(לידיעה המלאה לחץ כאן)