עבור לתוכן העמוד
Menu

"בעולם המוסלמי תמיד מתכופפים לחזק"

חלק שני: חוקר האיסלאם הרולד רוד מדבר על בעקבות תוצאות הבחירות בגרמניה אודות הסכנה הגדולה של אירופה

חלק שני: שיחה עם הרולד רוד, חוקר במרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה, וחוקר איסלאם.

"בעולם המוסלמי תמיד מתכופפים לחזק", פותח בשיחה, הרולד רוד, אודות תוצאות הבחירות בגרמניה ועובר להתייחס ישר לאיום לדעתו הגדול ביותר על גרמניה, הפליטים המוסלמים. רוד מסביר את גודל האיום וטוען כי החזק הוא "לא איך שאנחנו מבינים את החזק, אל איך שהם מבינים את החזק".

הוא ממשיך את הסברו: "מעניין שהפליטים כביכול, הם צעירים, גברים בני 18-25, מעט מאוד נשים ורובם סונים". לדבריו, הפליטים מגיעים כבר לקהילות מבוססות שלטורקים מוסלמים, שהם כבר ראדיקלים, ויש רבים מהם לטענתו.

חוקר האיסלאם אומר כי הממשל הגרמני כבר מרגיש את העוצמה שלהם והם דורשים כל מיני דברים ממנו, והממשל הגרמני נענה לבקשותיהם.

בעיה נוספת אותה מזכיר רוד, היא בעיית הילודה האירופית ה"לבנה". לדבריו הפליטים המוסלמים מביאים 3-4 ילדים למשפחה בגרמניה ואילו האוכלוסייה הגרמנית מביאה 1.4, דבר היכול להביא לשינוי דמוגרפי מהיר במדינה. הבעיה, לדבריו נמצאת גם בצרפת – חברו, מארה"ב טייל הקיץ בדרום צרפת יחד עם ילד בעגלה, סיפר רוד וכאשר המקומים ראו אותו, הם ליטפו את ראשו ואמרו "איזה תינוק צרפתי יפה". אולם לאחר שההורים סיפרו כי התינוק הוא מארה"ב, ניתן היה לראות לדבריו את הייאוש על פניהם.

"בטורקית, ערבית ופרסית", אומר רוד "ישנה אותה מילה 'סבר' שפרושה סבלנות. מחכים, יודעים לחכות ובסוף – טראח!", אומר רוד, בנוגע למה הוא צופה שיקרה בגרמניה עם המהגרים. "השאלה היא האם בסוף גרמניה תהפוך למדינה מוסלמית? בוא נגיד ככה, מבינה דמוקרטית, זה לא היה מפליא אותי". להערכתו , עד אמצע המאה הנוכחית, רוב הצעירים בגרמניה יהיו מוסלמים.

לסיום מספר רוד, על שיחה שקיים פרופ' ברנרד לואיס, גדול המזרחנים בעולם כיום, בן ה-101. רוד סיפר כי התקשרו פעם אל רוד מעיתון במילאנו , לאחר פיגועי הטרור באירופה ושאלו אותו מה צריך לעשות? לואיס ענה להם : "להביא ילדים". ואז ניתקו את השיחה.