עבור לתוכן העמוד
Menu

שמחאני: ישראל ותומכיה מתמוטטים

נמשך ביקור משלחת חמאס בטהראן ובראשה סגן ראש הזרוע המדינית, אל-עארורי • אתמול הדגיש המנהיג העליון את נאומו של נסראללה וחלומו להתפלל באל אקצא

ראש המועצה לביטחון לאומי עלי שמחאני אמר היום (שלישי) כי ישראל ותומכיה מאבדים את כוחותיהם, והדגיש כי התכנית "האנטי-פלסטינית", "תכנית המאה, של טראמפ, נדונה לכישלון.

"המשטר הציוני ותומכיו עומדים בפני תנאים שבריריים ומתמוטטים למרות התקדמותן של קבוצות ההתנגדות ותפקידם המוגבר כחלק מהמשוואות האזוריות המכריעות. התוכניות המזויפות שנמצאות בניגוד לרצונו והנחישות של העם הפלסטיני לעולם לא יניבו תוצאות", אמר שמחאני. בפגישה עם משלחת פלשתינית בראשות סגן ראש הממשלה של חמאס סאלח אל ערואורי בטהראן ביום שלישי.

 

ביקור משלחת חמאס באיראן
ביקור משלחת חמאס באיראן

הוא הדגיש כי איראן תמשיך בתמיכתה בעניין הפלסטיני עד לניצחון מלא של זרם ההתנגדות על המשטר הישראלי "הרוצח הכובש".

שמחאני יצא נגד מדינות ערב מסוימות "המנסות לעורר מתיחות בין תומכי פלסטין האמתיים" והוסיף כי מדינות אלה קשורות לישראל ומקבלות את עצות המשטר הציוני כיצד להרוג מוסלמים, כך דווח בסוכנות הידיעות "פארס".

האם עבאס בדרך אל הבית הלבן?

הוא תיאר את ההתנגדות וההסתמכות על כוח הרצון וההגדרה העצמית הפלסטינית כדרך היחידה לנצח ולהשיב את זכויות העם הפלסטיני.

חמינאי – הניצחון לא יושג ללא התנגדות ומאבק

מנהיג המהפכה האסלאמית, אייתולה חמינאי, נפגש אתמול עם סגן הזרוע המדינית של חמאס, חאסן אל –עארורי בטהראן. כמו כן הועבר מכתב ממנהיג חמאס הנייה אל המנהיג העליון.

המנהיג העליון כינה את "ההתנגדות המדהימה" של העם הפלסטיני, ואמר כי הוא מבשר על ניצחון "מובהק" נגד ישראל.

"הניצחון לא יושג ללא התנגדות ומאבק, ואנו מאמינים על פי ההבטחה האלוהית הבלתי נמנעת, כי נושא פלשתין בהחלט יהיה לטובת האינטרסים של העם הפלסטיני והעולם האסלאמי", אמר המנהיג.

חמינאי ציטט את נסראללה בנאומו לפני מספר שבועות בו אמר כי" אם ירצה האל, אני אתפלל את תפילותיי במסגד אל אקצא", ח'אמנהאי הוסיף על הדברים ואמר "הדבר הוא תקווה מעשית וממושכת עבורנו".

עוד אמר כי ההתנגדות של העם הפלסטיני ברצועת עזה הנצורה ובגדה המערבית הכבושה מבטיחה "ניצחון וכיבוש".

"אלוהים הבטיח סיוע וניצחון לאלה העומדים איתן בדרכו, אך למימוש ההבטחה הזאת יש דרישות, שהבולטת שבהן היא הג'יהאד, המאבק והמאמץ הבלתי נלאה בממדים פוליטיים, תרבותיים, אינטלקטואליים, כלכליים וצבאיים שונים ".

האייתוללה יצא נגד "הסכם המאה" וכינה אותו "בוגדני". "מטרת הקונספירציה המסוכנת הזו היא לחסל את הזהות הפלסטינית בקרב העם והנוער, יש להתמודד עם המטרה המרכזית הזו ולא לאפשר להם לחסל את הזהות הפלסטינית בשימוש בכסף".

חמינאי התייחס גם לארגון חמאס: "הוא בלב פלסטין כמו שפלסטין בלב העולם המוסלמי. לפני כמה שנים הפלסטינים נאבקו באבנים, היום הם נאבקים עם טילים מדויקים".אל-עארורי, אמר בתום הפגישה: "חמאס נמצא בקו ההגנה הראשון על איראן".