עבור לתוכן העמוד
Menu

סאלמי: ישראל וארה"ב – אויב משותף של כל העולם המוסלמי

מפקד משמרות המהפכה אמר את הדברים בפגישה עם רמטכ"ל צבא פקיסטן • הצבא שחרר הודעה על רקע ההפגנות במדינה

מפקד משמרות המהפכה, הגנרל חוסיין סאלמי אמר היום (רביעי) במהלך פגישה עם רמטכ"ל צבא פקיסטן, הגנרל עומאר ג'אוה בג'אווה, כי ישראל וארה"ב הן האויב המשותף של כל העולם המוסלמי. הדברים נאמרו בפגישה של הנשיים במפקדה של משמרות המהפכה בטהראן.

דיווח: הותקפו יועצים איראנים של אסד

סאלמי אמר כי איראן רואה בכל העולם המוסלמי כיחידה גאוגרפית אחת כאשר היא בוחנת את האיומים וכי אין הבדל בין הסוניים לשיעים. לא ידוע האם הדברים נאמרו בתגובה לאירועים בצפון.

הצהרת צבא איראן לנוכח ההפגנות במדינה

"האויבים המושבעים של המהפכה האיסלאמית לא חסכו במאמצים להפיל את הממסד הקדוש של הרפובליקה האסלאמית של איראן בארבעת העשורים האחרונים ותמיד ניסו להשיג את החלום הזה בעזרת מזימות רבות", כך צוטט דובר מטעם צבא איראן בסוכנות הידיעות "תסנים".

"בתקופה בה חזית ההתנגדות פתחה פרק חדש בניצחון האומות המוסלמיות באזור באמצעות הבסת טרור המגובה על ידי ארה"ב. הרפובליקה האסלאמית של איראן התנגדה בחוזקה ללחץ המרבי של האויב והעמידה את האויב במצב של חולשה. הייאוש, האויבים הפצועים של האיסלאם והמהפכה נקטו בשיטות של שיסוי … ", נכתב בהצהרה.

 

https://en.mehrnews.com/news/152496/US-Israeli-regime-common-enemies-to-Islamic-World-IRGC-cmdr

 

https://www.tasnimnews.com/en/news/2019/11/20/2143466/army-standing-firm-in-defending-iranian-people-islamic-republic-s-achievements