עבור לתוכן העמוד
Menu

מעודדים מהאג: הרש"פ הולכת בכל הכוח נגד ישראל

ברש"פ לא נחים על זרי הדפנה וממשיכים להכין את התיקים להאג - המטרה: לגיטימיות בינלאומי לאינתיפאדה עממית וכללית נגד ישראל • גם הסכמי הגז עם מדינות אגן הים התיכון על הכוונת

הרשות הפלסטינית בראשותו של מחמוד עבאס לא נחה לה על זרי הדפנה בעקבות ההצלחה האחרונה בהאג, ומשמשיכה ביתר שאת לשעות לעבר היעד הבא שחה – המשך הבליץ על ישראל. מיד לאחר קבלת ההחלטה בהאג, נכנסו באש"ף להתייעצויות לקראת המשך הבליץ המדיני נגד ישראל והמערכה הטוטלית שמטרתה הסופית מיטוט כלכלי של ישראל.

היעד הבא לחיסול?

לפי מידע שהגיע אלי, ברשות הפלסטינית מרעננים תיקים ישנים ומוסיפים חדשים, בכדי להציף את בית הדין הבינלאומי בהאג בתלונות אישיות של אלפי פלסטינים, שבסופו של דבר יבואו להכרעתה של ישראל וימוטטו אותה.

מאבק מול חמאס

לאש"ף מטרה נוספת מלבד מיטוטה הכלכלי של ישראל, צבירה של לגיטימיות בינלאומית  לאינתיפאדה העממית נגד ישראל, אשר לא תאפשר לישראל להתמודד מולה. על הפרק חידוש הדרישה לסילוק גדר ההפרדה , לחץ על חברות בינלאומיות להפסיק את פעילותן לא רק בגדה אלא גם בירושלים, והכנת תיק מיוחד על ירושלים על רקע האירועים האלימים בעיסאוויה.

תיק מיוחד נוסף הוכן על מקרי "תג מחיר" נגד החקלאים הפלסטינים והתמיכה לכאורה של צה"ל ב"תג מחיר".

גם נושא העבודה בישראל המאפשרת פרנסה לתושבי הגדה אינו חס מעיני הרשות והם פועלים לפרסם תיק נוסף הנוגע ליחס במחסומי הכניסה לישראל.

ברש"פ מתכוונים להשיג מימון כספי מיוחד עבור התלונות הללו. את המימון תנסה הרשות להשיג במגרש חדש – מוסדות אסלאמיים וזאת במטרה לפעול אל מול חמאס על מנת להאפיל עליו בשדה המשפטי.

על סדר היום של הרש"פ בג"צ

ברשות ערים לכך שמערכת המשפט בישראל אמינה ומוכרת בעולם והדבר מייתר את הצורך לפנות לבית הדין בהאג ולכן היא תבקש להכין תיק מיוחד הנוגע לשופטי בג"צ כחלק מ"פשעי המלחמה" שמבצעת ישראל וזאת במסגרת פסקי דין אותם נתן בג"צ בתמיכה במדיניות ההתנחלות של ישראל.

סלאח שחאדה, מראשי המאבק העממי נגד גדר ההפרדה אמר מפורשות לרדיו פלסטין 25.12.19 כי המטרה היא להטיל על ישראל קנסות כל כך כבדים אשר ימוטטו אותה כלכלית.

הגז – שייך ל"פלסטין"

אבל, מי שהוציא את המרצע מן השק הוא השגריר של הרשות הפלסטינית באתונה. הוא גילה לרדיו פלסטין כי התלונן לפני הממשלה באתונה על ההסכמים עליהם חותמת יוון עם ישראל בנושא הגז בים התיכון, וכי גז הזה שייך ל"פלסטין", ולא לישראל. אי אפשר להסביר זאת אלא שהרשות רואה בחוף הים התיכון של ישראל כחוף פלסטיני.

כלומר: בעוד הטריבונל בהאג מתייחס לתלונות הפלסטיניות כאילו הם באים בתום לב כדי לתקן עוולות כביכול, הרי האמת היא שהפלסטינים רואים בהליכים בהאג דרך יעילה לחסל את ישראל.