עבור לתוכן העמוד
Menu

האסלאם חותר להשתלט מבפנים על החברה המערבית

 איש דת בכיר בקנדה הציג תוכנית להשתלטות הדרגתית של האסלאם על החברה באמצעות השתלבות במערכת הפוליטית במקביל לפעילות "דעווה" (הטפה לאסלאם)

 במשפט נגד Holy Land Foundation]1] נחשף מסמך שהתקבל כראייה המפרט את יעדי תנועת האחים המוסלמים בצפון אמריקה. המסמך שנתפס בביתו של איסמאעיל אל-בראסי (Ismael Elbarasse), שהקים את מסגד דאר אל-היג'רה (Dar Al-Hijrah) בעיר Falls Church שבווירג'יניה, קובע בין היתר את היעדים הבאים (במקור בערבית):[2]

 

  • "הפעלה של האסלאם בצפון אמריקה משמעותה הקמה של תנועה אסלאמית אפקטיבית ויציבה המונהגת ע"י האחים המוסלמים, התומכת בסוגיות של המוסלמים מבית ובעולם, ואשר פועלת להרחיב את הבסיס המוסלמי האדוק, החותרת לאחד ולהדריך את הפעילות של המוסלמים, המציגה את האסלאם כציביליזציה חלופית והתומכת במדינה האסלאמית הגלובלית [ח'ליפות] בכל מקום שתימצא".
  • "התנועה [האחים המוסלמים] חייבת לתכנן ולהיאבק כדי להשיג את 'המפתחות' ואת הכלים של התהליך הזה כדי לבצע את המשימה הגדולה הזו מתוך אחריות לציביליזציה הג'יהאדיסטית".
  • "האחים [המוסלמים] חייבים להבין שפעילותם באמריקה היא סוג של הגי'האד הגדול בכך שהם משמידים ומחסלים מבפנים את הציביליזציה המערבית".

 

אימאם בכיר בטורונטו הציג לפני מספר שנים בהרצאה במסגד המנוהל ע"י ארגון Muslim Association of Canada את היעדים של הקהילה המוסלמית המקומית, העולים בקנה אחד עם היעדים שפורטו במסמך העוסק ביעדי האחים המוסלמים בצפון אמריקה. להלן תרגום קטע מדבריו (במקור באנגלית):[3]

 

"בסופו של דבר, אחים ואחיות [לאסלאם], היעד שלנו כמוסלמים צריך להיות לעשות שינוי, לקדם [את היעד], לא להשלים עם המצב כפי שאנו רואים אותו ומנסים להבין אותו בדרך מסוימת. כפי שציינתי, בתחילה, הדבר [השלמה עם המצב] עשויה להיות הכרחית, ואולם האסלאם בא לעולם כדי לשנות את החיים של בני האדם, לשפר אותם עבורם. באמצעות השינוי אינני מתכוון להשתלטות לשם השתלטות. באמצעות השינוי אני מתכוון לשפר את החיים של בני האדם. זו הסיבה שבגינה האסלאם בא לעולם, ולדברים ש[האסלאם] יישם בתקופה של הנביא מוחמד עליו התפילה והברכה. כמובן, באמצעות שינוי חייהם של בני האדם צריכים להתבצע מספר שינויים, ולכן הדבר עשוי להיתפס בנקודת המבט של מאן דהוא שהאסלאם השתלט, ואולם הוא [האסלאם] לא השתלט כדי לשעבד בני אדם או לשלוט עליהם או לנצל אותם. הוא השתלט כדי  לשפר את חייהם. וזה מה שאירע בתקופתו של הנביא [מוחמד], עליו התפילה והברכה, ולאחר שהוא מת ודורות רבים לאחר מכן, האסלאם שינה חברות ושינה בני אדם. לכן, כמוסלמים… איננו צריכים להשלים עם המצב כמות שהוא, עם הסטטוס קוו. אנו צריכים לשנות אותו, לגרום לשינויים אשר ישפרו את חייהם של בני האדם…

 

"אנו צריכים לפעול למען שינוי, לא בהכרח ביום אחד… שינויים אינם צריכים להתרחש בן לילה. אללה, יתעלה, לא שינוי את החברה בן לילה. הוא לא אסר דברים מסוימים והורה על דברים מסוימים או אחרים בן לילה… הוא גילה את הקוראן בתקופה של 23 שנים, ובמהלך תקופה זו במהלך איטי התפיסות והערכים של האסלאם החלו להתבסס לאט לאט בחייהם של בני האדם. הנה כי כן, השינוי אשר כבש אותם נעשה באופן איטי. לכן, איננו צריכים למהר לבצע שינויים… אסור לנו להשלים עם המצב הקיים. בתחילה עלינו לנסות לעשות ככל יכולתנו במציאות הקיים, ואז אנו צריכים להתחיל לתכנן כדי שאנו נוכל להתקדם… זו עדות לשינוי, האופי של השינוי של המסר של האסלאם, ואסור לנו להשלים עם המציאות כפי שהיא, אלא אם כן, כמובן, אם המציאות מושלמת. עלינו לפעול באופן חיובי כדי להביא לשינוי שישפר את המצב אפילו אם הדבר יארך זמן, אפילו אם מדובר בתקופה ארוכה. ואולם, ברצון אללה,  אנו נגיע לשם, וזה הדבר החשוב, לא לבצע שינוי בן לילה, אלא לגבש תוכנית וכוונה לבצע לבצע שינוי ולהתחיל את התהליך אפילו אם מדובר בתהליך איטי… הנה כי כן, אנו נשיג מה שניתן ונפעל על בסיס זה, ועם רצון אללה, השינוי בוא יבוא…

 

"אחים ואחיות [לאסלאם], המשמעות בסופו של דבר היא ששינויים מסוימים אינם יכולים להתרחש אלא אם כן אנו נהיה מעורבים בתהליך הפוליטי… היו חכמים בהצגת המסר של האסלאם לאחרים. עלינו להיות מעורבים במישור זה אם אנו באמת רוצים להביא לשינוי אשר ישפרו את המצב לא רק למוסלמים, אלא אללה רוצה שהם יהיו עבור כל החברה. אין דבר באסלאם שהוא טוב רק למוסלמים ואינו טוב ללא מוסלמים. בהחלט כך הדבר. מה שטוב למוסלמים טוב גם לאלה שאינם מוסלמים… כיוון שזה מה שאללה רוצה עבור בני אדם. הוא [אללה] רוצה את הטוב ביותר בחיים והוא העניק לנו את החוקים [חוק ההלכה האסלאמית – השריעה] כדי לאפשר לנו להשיג את המיטב בחיים, לא רק עבור מוסלמים אלא גם עבור כל הקהילה והחברה. אשר על כן, כמוסלמים אנו צריכים להכיר בכך שאיננו צריכים להיכנע למצב כמות שהוא. בתחילה אנו עשויים לעשות כן, אך עלינו להתחיל לחשוב על הדרך הטובה ביותר כדי להביא לשינויים חיוביים במצב הקיים בחברות שלנו. זה היעד של האסלאם…"

 

אימאם זה נוהג לחתום את דרשות יום השישי שלו בתפילה למען הצלחת המוג'אהידין ברחבי העולם. להלן תרגום של אחת מתפילותיו (במקור בערבית):[4] הו אללה, חזק את מעמד האסלאם והמוסלמים והשפל את הפוליתיאזם, הכופרים והאתיאיסטים, והענק ניצחון (סיוע) לעבדיך המאמינים בייחודו של אללה. הו אללה, הענק ניצחון לאחינו המוסלמים הנתונים תחת דיכוי והמשוללים זכויות וכן למוג'אהידין בכל מקום. הו אללה, הענק להם בשפע סבלנות וחזק את עמידתם האיתנה, והענק להם ניצחון על העמים שאינם מאמינים [באללה] והענק להם ניצחון על עושי העוול והענק להם ניצחון על הפושעים".

 

ההרצאה בטורונטו מאשרת את האסטרטגיה של התנועות האסלאמיות המרכזיות הפועלות במערב. לשיטתן, האסלאם אינה דת סגורה העונה על הצרכים הרוחניים של המאמינים, אלא דת החותרת להשתלט מבפנים על החברה באמצעות השתלבות במערכת הפוליטית במקביל לפעילות "דעווה" (הטפה לאסלאם) שתכליתה להגדיל את מספר המוסלמים בחברה ולהכשיר את הקרקע בטווח הארוך לקבלת האסלאם כמסגרת שלטונית לגיטימית.

 

 

 

 

 

[1]    https://en.wikipedia.org/wiki/Holy_Land_Foundation_for_Relief_and_Development

[2]    https://clarionproject.org/muslim_brotherhood_explanatory_memorandum/

[3]    https://drive.google.com/file/d/16RMjsLa-p-tD2a4ZGniI1ayK-pPvheaC/view?usp=sharing

[4]    https://drive.google.com/file/d/1r_eut0XGMqrS1Qo8TYx9Ti6j7ZpyzcpP/view?usp=sharing