עבור לתוכן העמוד
Menu

דיווח: משמרות המהפכה מקיימים בסיס נוסף בסוריה

לפי הדיווח באתר אופוזיציה סורי עולה כי הבסיס יוקם באזור דיר א-זור שהותקף על ידי ישראל • אתמול דווח כי איראן ממשיכה בהקמת הבסיסים באזור הגבול סוריה-עיראק

דיווח באתר של גולים סורים "דיר א-זור24", מעלה היום כי כוחות משמרות המהפכה מתכננים להקים בסיס צבאי בסמוך לעיר אל-מידיין במזרח מחוז דיר א-זור.

מהדיווח עולה כי בסיסים צבאיים יוקמו ליד השוק המקומי והקימו כבר מקפדות צבאיות באזור ההרים הסמוך. בדיווח באתר נמסר כי כוחות "ג'יהאד אל בינה" וכוחות "אל חוסיין", יקימו ויציידו את הבסיסים.

אזור אלמדיין // גוגל מפות
אזור אל מידיין // גוגל מפות

צעד זה לדברי כותבי הדיווח מראה כי המליציות הללו קיבלו את מרותה של טהראן ומשמרות המהפכה. כמו דווח כי נקבע כי אותם ארגונים יקבעו מחסום מרחק מה מן הבסיס.

משמרות המהפכה הקימו כבר בעבר תחנות צבאיות ושיטור בעיירה אל מידיין.

ההתבססות באזור זה בבאים על רקע דיווחים על הניסיון האיראני להקים בסיסי קבע באזור הגבול הסורי עיראקי באל-בוקמאל וההתקפות הרבות על המיליציות השיעיות באוזר.

אתמול דווח כי תמונות לוויין חדשות מאזור סוריה חושפות כי למרות התקיפות הרבות בסיס "אימאם עלי" ממשיך להיבנות על ידי הצבא הסורי. התמונות מתפרסמות בדוח של חברת המודיעין הלווינית אימג'סאט אינטרנשיונל.

בתצלום ניתן לראות כי נבנו באזור תשתיות צבאיות חדשות כמו ביצורים, שבילי גישה וכבישים סביב לבסיס, לצד הבנייה המחדשת את אזור מחסני התחמושת שהופצצו. יש לציין כי כל הבנייה הזו מתרחשת לאחר ההפצצות באזור. המעקב הלווייני אחר האזור התבצע בתאריכים ה-9.9.19 עד ה-21.9.19.

תצלום: ImageSat International (ISI)

 

תצלום: ImageSat International (ISI)

גם בבסיס הצבא האיראני ומשמרות המהפכה באלבוכאמאל שסמוך לגבול סוריה ועיראק, צפון מערבית לבסיס "אימאם עלי" שהופצץ אף הוא, מסתמנת בנייה מסיבית שנועדה לשחזר את הנזקים שנגרמו. הבנייה בבסיס זה, על פי תמונות הלוויין ודוח המודיעין שהחברה מפרסמת, עדיין נמשכת נכון ללפני שלושה ימים.

תצלום: ImageSat International (ISI)

עוד נמסר בדוח כי נספרת נוכחות ערה של כלי בנייה כבדים סמוך למעבר הגבול שבין עיראק וסוריה, לא רחוק מבסיס אלבוכאמאל. על פי הערכות המודיעין המוצגות בו, הבנייה הזו מיועדת לתמיכה תשתיתית צבאית של מיליציות שיעיות או איראניות.

תצלום: ImageSat International (ISI)

The Revolutionary Guard militia begins establishing new military headquarters in Al-Mayadeen