עבור לתוכן העמוד
Menu

בכיר איראני: "בעימות עם ארה"ב-הציונים-סעודיה"

המתיחות במפרץ נמשכת • עלי ראשיד: "על ארה"ב לדאוג שלום חייליה"

שר החוץ האיראני, זריף, הציג כעת בחשבון הטוויטר שלו הוכחות נוספות לחדירה של המל"ט האמריקאי לשטח האווירי של המדינה וכי ארה"ב ביחד עם ישראל וסעודיה תכננו את הפגיעה במיכליות כך שתראה כאשמת איראן.

ראשיד: על ארה"ב לנקוט בזהירות בחיי חייליה

"איראן נמצאת בעימות אסטרטגי עם הברית של ארה"ב-הציונים-סעודיה ומטרתה של איראן היא להגן על יציבות האזור", כך אמר מפקד Khatam-al Anbiya Central Headquarters וסגן הרמטכ"ל לשעבר, הגנרל גאלום על ראשיד, בנאום בפני אנשי משמרות המהפכה היום (ראשון), כך דווח בסוכנות הידיעות הפרסית "תנסים".

עלי ראשיד המשיך ואמר כי על ממשלת ארה"ב לנהוג באופן אחראי ולהגן על חייהם של חיילי ארה"ב על ידי הימנעות מהתנהגות שגויה באזור. "במקרה של פעולה באזור ההשלכות שלה והתזמון שלה אינם ניתנים לניהול על ידי אף מדינה", הוסיף הגנרל.

"אנחנו לא מבקשים מלחמה אבל נגן בעוצמה על האינטרסים של האומה נגד כל איום או פעולה".

קארזי: איראן רצינית בנוגע לצעדיה לאחר האולטימטום

כאמל קארזי, ראש המועצה למדיניות חוץ של איראן
כאמל קארזי, ראש המועצה למדיניות חוץ של איראן

אמר היום (ראשון) בטהראן כי איראן רצינית לגבי הפחתת המחויבות שלה להסכם עם אירופה ותנקוט בצעדים מסוימים לאחר תום האולטימטום של 60 הימים.

הפלסטינים חוששים הוועידה בבחריין – קדימון להחלפת עבאס

"שלושת הצדדים האירופאים החתומים על ההסכמים לא התאמצו באופן רציני לשמור על המחויבות של הסכם הגרעין. בתום האולטימטום של 60 הימים אנו ננקוט בצעדים נוספים ואיראן רצינית בקיום החלטתה". את הדברים אמר במהלך פגישה עם סגן שר החוץ הבריטי לענייניי המזה"ת, אנדרו מאיירסון המבקר בטהראן.

https://www.tasnimnews.com/en/news/2019/06/23/2038548/iranian-commander-warns-us-against-any-wrongdoing-in-region

https://en.mehrnews.com/news/146792/Iran-serious-about-reducing-JCPOA-commitments-Kharrazi