עבור לתוכן העמוד
Menu

איום שביתת האסירים – גורמים בחמאס: נדחתה השביתה

17:47 גורמים בחמאס: האסירים הביטחוניים דוחים את תחילת שביתת הרעב לאור התפתחות המשא ומתן עם הנהלת שב"ס בדרך להשגת דרישות האסירים.   13:15 גורמים בחמאס: יש מאמץ גדול למנוע את שביתת הרעב בבתי הכלא. יתכן שהמאמץ ישא פרי. נמסור עדכון אחרי השעה 1700. 11:49: גורמים בחמאס-לו"ז שביתת הרעב המתוכננת: 7 באפריל-שביתת רעב של מנהיגי חמאס,ג'יהאד […]

17:47 גורמים בחמאס: האסירים הביטחוניים דוחים את תחילת שביתת הרעב לאור התפתחות המשא ומתן עם הנהלת שב"ס בדרך להשגת דרישות האסירים.

 

13:15 גורמים בחמאס: יש מאמץ גדול למנוע את שביתת הרעב בבתי הכלא. יתכן שהמאמץ ישא פרי. נמסור עדכון אחרי השעה 1700.

11:49: גורמים בחמאס-לו"ז שביתת הרעב המתוכננת:

7 באפריל-שביתת רעב של מנהיגי חמאס,ג'יהאד אסלאמי, חז"ע, חז"ד וכמה ממנהיגי פת"ח.(כמה עשרות)
11 אפריל-הצטרפות כל חברי הארגונים הנ"ל לשביתה
17 אפריל-"יום האסיר" כל האסירים הביטחוניים שהתנדבו לשבות רעב-כ-1500 אסירים.

11:00 נאהד אלפאחורי,מנהל משרד ההסברה של אסירי חמאס, בהודעה שפרסם: האסירים שלנו במרחק של כמה שעות מעטות לגבי קבלת ההחלטה המתאימה שתקבע את אופן המערכה ובהמתנה להודעה של תנועת האסירים.

"שביתת" הכבוד" – הפתיל שיצית את הגדה ועזה?

10:15 גורמים בחמאס אומרים כי ברצועת עזה ממתינים להחלטת הנהגת חמאס בבתי הכלא בישראל לגבי פתיחה בשביתת הרעב. כרגע מתוכננות שורה של פעילויות הזדהות עם האסירים ברגע שתחל השביתה

10:00 גורמים פלסטינים מוסרים: כמה עשרות בכירי חמאס בבתי הכלא החזירו את ארוחות הבוקר והתחילו בשביתת הרעב-במקביל צפוי המשא ומתן בין הנהגת חמאס להנהלת שב"ס להימשך צפוי להימשך עד אחר הצהריים. דובר רשות האסירים – מחכים לתשובה משירות בתי הסוהר בשעות הקרובות.

8:00 שב"ס תגבר את כוחותיו בבתי הכלא לקראת שביתת הרעב של האסירים הביטחוניים המתוכננת להתחיל היום