עבור לתוכן העמוד
Menu

תנועת השחורים מאמצת קו אנטי ישראלי התומך ב"תנועות השחרור"

המצע האנרכיסטי המבטא שנאה עזה למערב עלול לשמש עבור ארגוני הטרור האסלאמיים כר נוח לפעולה בקרב תנועת השחורים לצורך חדירה, גיוס והפעלה לצרכים מבצעיים ולביצוע פיגועים. תנועת השחורים Black Lives Matter, האנטי ממסדית החותרת להחיות את תנועת השחרור של השחורים, אימצה לאחרונה מצע פוליטי אנטי ישראלי מובהק התומך באופן מוחלט בפלסטינים ובחרם כולל (BDS) נגד ישראל. בארגונים הפועלים יחד עם תנועת השחורים […]

המצע האנרכיסטי המבטא שנאה עזה למערב עלול לשמש עבור ארגוני הטרור האסלאמיים כר נוח לפעולה בקרב תנועת השחורים לצורך חדירה, גיוס והפעלה לצרכים מבצעיים ולביצוע פיגועים.

תנועת השחורים Black Lives Matter, האנטי ממסדית החותרת להחיות את תנועת השחרור של השחורים, אימצה לאחרונה מצע פוליטי אנטי ישראלי מובהק התומך באופן מוחלט בפלסטינים ובחרם כולל (BDS) נגד ישראל.

בארגונים הפועלים יחד עם תנועת השחורים על גיבוש המדיניות מצוינים בין היתר המפלגה הירוקה וארגון עדאלה הישראלי, הנתמך ע"י הקרן החדשה לישראל.

להלן קטעים נבחרים מתוך המצע של תנועת השחורים:

"ישראל היא מדינה אשר מיישמת אפלייה שיטתית ומקיימת כיבוש צבאי של פלסטין במשך עשרות שנים…

"ארה"ב מצדיקה את ומקדמת את המלחמה העולמית נגד הטרור באמצעות הברית שלה עם ישראל והיא שותפה לרצח העם המבוצע בעם הפלסטיני… אזרחי ארה"ב [משלמי המיסים] שותפים להפרת הזכויות המבוצעת ע"י ממשלת ישראל [בגין הסיוע האמריקני לישראל].

"ישראל היא מדינת אפרטהייד, שבה אושרו למעלה מ-50 חוקים מפלים נגד העם הפלסטיני. בתים של פלסטינים נהרסים באופן שגרתי כדי לאפשר בנייה של התנחלויות ישראליות בלתי חוקיות. חיילים ישראלים עוצרים ואוסרים באופן שגרתי פלסטינים אפילו בני 4, וזאת ללא הליך תקין. בכל יום הפלסטינים נאלצים לעבור דרך מחסומים צבאיים לאורך חומת האפרטהייד שנבנתה במימון אמריקני…

[פעולות נדרשות]

"גיבוש קמפיינים של השקעה/ והימנעות מהשקעה שיביאו להפסקת הסיוע האמריקני לתעשייה הצבאית של ישראל ולכל ממשלה המפרה זכויות אדם…

"ארגון קמפיינים נגד חברת G4S ושאר החברות הפרטיות המנהלות בתי סוהר אשר מרוויחות מהנחת אזיקים על הקהילה שלנו בארה"ב, פלסטין, ברזיל וברחבי העולם…

"מאבק בהגדלת מספר החוקים נגד החרם הכולל (BDS) שאושרו במספר מדינות בארה"ב. סוג כזה של חקיקה לא רק שמזיק לתנועה החותרת לשים קץ לכיבוש הישראלי של פלסטין, אלא הוא מהווה איום על הזכות החוקתית לחופש ביטוי ולמחאה…

"תיאום פעולות ישירות של סולידריות עם דרום אפריקה, פלסטין, קולומביה ותנועות שחרור ברחבי העולם".

תנועת השחורים אינה מגנה את האסלאם הקיצוני, אלא אדרבה רואה בכל המוסלמים באשר הם קורבן של "העליונות הלבנה". תנועת השחורים בטורונטו, שהינה חלק מתנועת השחורים בארה"ב, הסבירה את עמדתה בנושא כדלהלן: "האויב כעת ותמיד היה מורכב מארבעת האיומים של העליונות הלבנה, פטריארכיה,קפיטליזם ומיליטריזם. כוחות אלה ולא האסלאם הם אלה אשר יוצרים את הטרור… כל עוד מערכות אלה אינן מובסות… אנו לעולם לא נוכל להיות חופשיים".

ג'נאיה ח'אן, הנימנית על הנהגת תנועת השחורים בטורונטו, טענה כי הטבח שבוצע בידי מוסלמי אוהד המדינה האסלאמית של דאעש, במועדון להט"ב באורלנדו(12.6.16) "לא היה אסלאם", אלא "תוצאה של שנאה במשך מאות שנים" אשר "נוצרה ע"י האימפריאליזם".

היא הזהירה, כי "העליונות הלבנה תאשים את האסלאם" ו"תעשה שימוש [בטרור] כדי להמשיך להצדיק את התגובה הצבאית המוגזמת" על מנת "להרוג מוסלמים בכל רחבי העולם". עוד טענה, כי האשמת האסלאם בטרור היא בגדר "גזענות".

תנועת השחורים המאמצת הלכה למעשה מצע אנרכיסטי, הדוגל בין היתר בפרוק המשטרה מנשקה ובחברה נטולת בתי סוהר, רואה ב"תנועות השחרור" בפלסטין ובעולם כולו בני ברית למאבק נגד המערב הנתפס בעיניה כ"לבן" ואחראי על כל העוולות בעולם. מנגד, עבור ארגוני הטרור האסלאמיים, תנועת השחורים עשויה להצטייר כפלטפורמה נוחה לחדירה, לגיוס ולהפעלה לצרכים מבצעיים ולביצוע פיגועים.