עבור לתוכן העמוד
Menu

דין הומוסקסאולים באסלאם – הזווית הקנדית

החקירה בפרשת הטבח במועדון הלהט"ב באורלנדו עדיין לא הסתיימה, אך לימוד האסלאם בקהילות המוסלמיות בצפון אמריקה חושף טפח על המצע הרעיוני המועבר לדור הצעיר בנוגע להומוסקסואליזם. עומר סדיקי מאתין, אזרח אמריקני מוסלמי בן 29 ממוצא אפגני, רצח (12.6.16) 49 ופצע 53 במועדון להט"ב באורלנדו פלורידה. חקירת הרצח ההמוני מצויה עדיין בעיצומה, אך מהפרטים הראשונים שנחשפו עולה האפשרות כי הרוצח נטה לאסלאם הקיצוני. הספרות האסלאמית בצפון אמריקה […]

החקירה בפרשת הטבח במועדון הלהט"ב באורלנדו עדיין לא הסתיימה, אך לימוד האסלאם בקהילות המוסלמיות בצפון אמריקה חושף טפח על המצע הרעיוני המועבר לדור הצעיר בנוגע להומוסקסואליזם.

עומר סדיקי מאתין, אזרח אמריקני מוסלמי בן 29 ממוצא אפגני, רצח (12.6.16) 49 ופצע 53 במועדון להט"ב באורלנדו פלורידה. חקירת הרצח ההמוני מצויה עדיין בעיצומה, אך מהפרטים הראשונים שנחשפו עולה האפשרות כי הרוצח נטה לאסלאם הקיצוני.

הספרות האסלאמית בצפון אמריקה ודרשות האימאמים במסגדים מספקים צוהר להבנה כיצד נלמד האסלאם בקהילות המוסלמיות המקומיות.

הספר פסקי הלכה אסלאמיים (פתאווא איסלאמיה) שנמכר בחנות ספרים בסקרבורו טורונטו כולל גם פסק הלכה העוסק בדין ההומוסקסואלים על פי האסלאם (כרך 6עמ' 199):

"הפעולה המבישה של הומוסקסואליזם היא אחת הפעולות המבישות והמתועבות ביותר… נמסר מהחברים [של מוחמד]… כי העונש המוטל על אדם אשר עושה זאת או מתיר שהדבר ייעשה לו הוא הוצאה להורג. או שריפה, או סקילה, או להיות מושלך מהמקום הגבוה ביותר (הר, מגדל, בניין גבוה וכו') ולאחר מכן סקילה. הדבר נעשה בגלל השחתת המידות והמנהגים, בגלל ההפרה של המצב הטבעי האנושי ובגלל נטישת הנישואין החוקיים בידי אלה אשר מבצעים [מעשה זה]".

הספר "24 שעות עם הנביא (24 Hours With The Prophet), המחולק ללא תשלום בידי פעילי דעווה בכיכר דאדנס בטורונטומגדיר את ההומוסקסואליות כ"חטא חמור".

האימאם תושב טורונטו עבד חכים קוויקששימש יועץ למנהלת החינוך של טורונטואמר בהרצאה בסידני אוסטרליהכי על פי האסלאם העונש המוטל בגין הומוסקסאוליות הוא מוות ולא ניתן לשנות ציווי של אללההוא אמרכי ההומסקסואליות והציונות "הולכות ביחדוכי יהודים והומואים יהיו בצבא משיח השקר הדג'אל שמוחמד יילחם וישמיד באחרית הימים.

האימאם השיעי זפר בנגש מטורונטו העומד בראש המוסד למחשבה אסלאמית בת ימינו (ICITכינה את ראש ממשלת אונטריוקתלין וויןשהינה לסבית מוצהרת"בושה לנשים וציונית גדולה".

עריף ג'הנגיריהמנהל הכללי של הארגון האסלאמי הגדול ביותר בקנדה ICNA Canada האשים במשתמע את ההומואים בקביעת תוכנית החינוך המיני"המחרידה". "הענקנו את הזכות לקבוע את מדיניות החינוך בידי אלה אשר אפילו אינם מסוגלים להביא ילדים לעולם", אמר.

האימאם סייד סוהווארדי מאלברטה הסביר, כי "האסלאם אוסר באופן מוחלט את ההומוסקסואליזם והדבר נחשב לחטא חמור באסלאם". בגרסה קודמת של דבריו הוא הוסיף, כי "האסלאם רואה את ההתנהגות ההומוסקסואלית כהתנהגות בלתי נורמלית אשר חייבים לרפאה".

האימאם של מסגד דאונטאון טורונטו, וואיל שיהאב, אמר כי המוסלמים צריכים להתרחק מהומוסקסואלים, כיוון שזו תופעה רעה וכניעה לפיתויים של השטן. הוא הוסיף, כי טרנסג'נדרים צריכים לחזור למגדר המקורי שלהם.

האימאם מוסטפא ח'טאב, ששימש האימאם של מסגד אלח'טיב באדמונטון אלברטההסביר בהרצאה לתלמידים כי "הומוסקסואליות אינה מותרתוכי היא "בלתי נורמלית". לדבריו, "הומוסקסואל הוא כמו אדם הסובל מסוכרתסרטן או איידסיש לו מקרה מיוחד ואדם זה צריך טיפול מיוחד… איני אוהב להתחבר לאדם כזה".

האימאם תושב טורונטו אבו אמינה בילאל פיליפס הסביר בהרצאה, כי רצוי לחתן את הילדים מוקדם כדי למנוע תופעות שליליות, ובין היתר הזכיר את ההומוסקסואליות.

האימאם מוניר אל-קאסם מלונדון אונטריו הזהיר בדרשת יום השישי, כי אללה מעניש את העולם על החטאים, ובין היתר הביא את המשבר הכלכלי העולמי בגלל תופעת ההומוסקסואליות.

המרכז האסלאמי Meadowale Islamic Centre במיסיסוגה אונטריו פרסם בעלון מטעמו את חמשת המעשים הרעים, ואחד מהם הוא יחסים הומוסקסואליים ולסביים.

.