עבור לתוכן העמוד
Menu

הרש"פ מנסה לגייס את התקשורת הערבית ישראלית לטובתה

אבו מאזן ערך מפגש נפרד עם נציגי התקשורת הערבית ישראלית, וקרא להם להיות "פטריוטים" המדווחים באופן המשרת את קידום היעדים הפלסטיניים. התקשורת הפלסטינית מגויסת באופן מלא לשרת את אינטרסיה של הרשות הפלסטינית ברמאללה ושל רשויות חמאס ברצועת עזה. יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס (אבו מאזן) מעוניין להפוך גם את התקשורת הערבית ישראלית, אליה הוא מתייחס כ"פלסטינית" בזהותה הלאומית, למגויסת עבור המאבק הלאומי הפלסטיני. […]

אבו מאזן ערך מפגש נפרד עם נציגי התקשורת הערבית ישראלית, וקרא להם להיות "פטריוטים" המדווחים באופן המשרת את קידום היעדים הפלסטיניים.

התקשורת הפלסטינית מגויסת באופן מלא לשרת את אינטרסיה של הרשות הפלסטינית ברמאללה ושל רשויות חמאס ברצועת עזה.

יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס (אבו מאזן) מעוניין להפוך גם את התקשורת הערבית ישראלית, אליה הוא מתייחס כ"פלסטינית" בזהותה הלאומית, למגויסת עבור המאבק הלאומי הפלסטיני.

במפגש עם נציגי התקשורת הערבית בחודש ינואר 2016, קרא יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, לעיתונאים הערביים הישראליים, למלא תפקיד פטריוטי לאומי על מנת לקדם את היעדים של העם הפלסטיני.

התקשורת צריכה להיות "תקשורת לאומית", אמר אבו מאזן שהסביר כי היא צריכה לנהוג על פי "תחושת פטריוטיות… בדרך שאנו מטפלים בסוגיות השונות… ולא בתחושה של מה שאתה רוצה (לפרסם)".

"אתם לוחמים בשטח כמו כמו כל לוחם אציל, כמו כל לוחם מכובד, ודואגים למולדת כמו כל מנהיג אציל", אמר אבו מאזן.

המשימה שלנו בשונה מהתקשורת העולמית המחפשת ידיעות שונות, הבהיר אבו מאזן. "אנחנו לא כמותם. אנו מחפשים אחר ידיעות אשר משרתות את הבעיה(הפלסטינית) אשר מסייעות לנו להתקדם".

"אתם שונים, אתם תקשורת לאומית, תקשורת לוחמת, תקשורת הנמצאת במערכה (מלחמה), הלא כן? האם המערכה המדינית אינה מערכה?… המערכה באמצעות המילים היא הקשה, המסוכנת, החשובה והנכונה ביותר מכל מערכה אחרת", סיכם אבו מאזן את תדרוכו לנציגי התקשורת הערבית ישראלית.

אבו מאזן ערך במהלך חודש ינואר 2016 תדרוכים נפרדים לתקשורת "הישראלית" ולתקשורת "הערבית ישראלית", המבטאים את גישתו הרואה בערביי ישראל חלק מהעם הפלסטיני השותפים למאבק של התנועה הלאומית הפלסטינית.

בפנייתו לעיתונאים הערבים ישראלים לנהוג בגישה "פטריוטית" בדיווחיהם משדר למעשה אבו מאזן מסר לפיו אל לעיתונאים אלה להיות נאמנים למדינת ישראל אלא ל"מדינת פלסטין" ולתנועה הלאומית הפלסטינית, וזאת מתוקף זהותם הלאומית הפלסטינית.