עבור לתוכן העמוד
Menu

דאעש נגד מדינה פלסטינית

וידאו קליפ ובו דריסת דגל פלסטין ע"י אנשי דאעש, ממחיש כי המדינה האיסלאמית, דאעש, רואה בלאומיות הפלסטינית אויב. דריסת דגל פלסטין ברגלים גסות פירושה שהפלסטינים נכנסו לתחום הג'נוסייד של המדינה האיסלאמית. דאעש מתחילה לצבור כוח גם בגדה, ומכאן שהרשות הפלסטינית נכנסה לתחום הסכנה. מדוע ארגון דאעש החליט לנקוט עמדה נגד הבעיה הפלסטינית? משתי סיבות- האחת, […]

וידאו קליפ ובו דריסת דגל פלסטין ע"י אנשי דאעש, ממחיש כי המדינה האיסלאמית, דאעש, רואה בלאומיות הפלסטינית אויב. דריסת דגל פלסטין ברגלים גסות פירושה שהפלסטינים נכנסו לתחום הג'נוסייד של המדינה האיסלאמית.

דאעש מתחילה לצבור כוח גם בגדה, ומכאן שהרשות הפלסטינית נכנסה לתחום הסכנה.

מדוע ארגון דאעש החליט לנקוט עמדה נגד הבעיה הפלסטינית?
משתי סיבות- האחת, במחנה ירמוכ הכח העיקרי שנלחם בהם היה חמאס תחת השם "אכנאף בית אל-מקדס", ואש"ף מתחברת בסוריה עם משטר אסד, ובלבנון עם חיזבאללה.

סיבה שנייה- דאעש נגד כל מדינות ערב ורוצה לבטל אותם ולמחוק את גבולותיהן כדי להקים איחוד של כל המוסלמים תחת דגל החליפות. והנה, מדינות אירופה וארה"ב רוצות דווקא עכשיו לחזור לתוכנית הקמת מדינה פלסטינית. עוד מדינה ערבית, במקום הריסת מדינות ערב הקיימות, הוא דגל שחור- הלכה למעשה – לדאעש, והיא עלולה להתערב כדי להכשיל את תוכנית המדינה הפלסטינית.

כלומר: הפוליטיקות של הפלסטינים, אירופה וממשל אובאמה דוחקות את דאעש להפנות תשומת לב אלינו.