עבור לתוכן העמוד
Menu

"כמה נפלא לערוף ראשים"

פעילי המדינה האסלאמית בעיראק ובסוריה מאיימים לבצע פיגועי טרור נגד ארה"ב בגלל תקיפות חיל האוויר האמריקני את כוחותיהם בצפון עיראק בניסיון לבלום את התקדמותם לעבר שטח האוטונומיה הכורדית. על מנת להמחיש את רצינות כוונותיהם הם ערפו את ראשם של שני עיתונאים אמריקנים והעלו את סרטון הווידאו המתעד את מעשי הרצח המזעזעים ברשתות החברתיות, ולצדם מסר […]

פעילי המדינה האסלאמית בעיראק ובסוריה מאיימים לבצע פיגועי טרור נגד ארה"ב בגלל תקיפות חיל האוויר האמריקני את כוחותיהם בצפון עיראק בניסיון לבלום את התקדמותם לעבר שטח האוטונומיה הכורדית. על מנת להמחיש את רצינות כוונותיהם הם ערפו את ראשם של שני עיתונאים אמריקנים והעלו את סרטון הווידאו המתעד את מעשי הרצח המזעזעים ברשתות החברתיות, ולצדם מסר המבקש להתריע את ארה"ב מהמשך מעורבות צבאית בעיראק. במקביל, הציגו הטרוריסטים אזרח בריטי נוסף, אשר ראשו ייערף אם ארה"ב לא תשעה לאיומיהם.

לאחרונה דווח על מותו בעיראק של הטרוריסט הקנדי מקלגרי, פרח מוחמד שרידון, שהצטרף לשורות המדינה האסלאמית בעיראק ובסוריה. שרידון, שלמד במכללה הטכנולוגית בדרום אלברטה (SAIT) עד 2012, התפרסם לאחרונה לאחר שנראה בסרטון וידאו שורף את דרכונו הקנדי ומאיים להמשיך בשם המדינה האסלאמית להמשיך בכיבושים באזור המזרח התיכון, ולאחר מכן לתקוף את ארה"ב ו"לשחוט" את הכופרים.

בחשבון הטוויטר שלו העלה שרידון את תפיסת עולמו האסלאמית הקיצונית הממחישה את איום הטרור ההופך מוחשי יותר ויותר בקנדה, ממנה יצאו מאות צעירים מוסלמים לזירות הג'יהאד השונות ברחבי העולם, ו-30 מהם מהעיר קלגרי.

להלן מקצת מהציוצים שלו בטוויטר החושפים טפח משנאתו למערב ולישראל ושיטות הפעולה של המדינה האסלאמית:

"המדינה האסלאמית תמשיך להרחיב את גבולותיה… ללא קשר למה שהכופרים מתכננים… אני אוהב את אמא שלי, אבל אני אוהב יותר את הג'יהאד ואת אללה… ניצחון או נפילה חלל בדרכו של אללה… אחים, מהרו לארץ הג'יהאד וסייעו לנו להקים מחדש את הח'ליפות האסלאמית… אנו מתכננים להשמיד בקרוב את ישראל… בינינו לבין היהודים קיימת החרב… אנו נגיע גם להודו… הכופרים לא יבינו לעולם את האהבה שלנו את המוות… לאחר שלוחם הג'יהאד נופל כחלל בדרכו של אללה המדינה האסלאמית דואגת לצורכי משפחתו… הם (המדינה האסלאמית) סיפקו לי הכול ובכלל זה משכורת… עריפת ראשם של (המוסלמים) השיעים היא דבר נפלא… מספרם של האחים הנרשמים לפיגועי התאבדות עולה לקראת תקופת הרמדאן… נפילה חלל בדרכו של אללה זה מה שאני מייחל לעצמי בחודש הרמדאן… אימא היקרה: אני מכרתי את נשמתי למען אללה. אנו לא ניפגש עוד פעם נוספת בעולם הזה ובעזרת אללה ניפגש בגן העדן".