עבור לתוכן העמוד
Menu

המופתי של האחים המוסלמים: מורסי הוא "מוחמד השלישי" אשר ישחרר את אל-אקצא

עמדתה של תנועת האחים המוסלמים כלפי ישראל: להלן תרגום כתבה שפורסמה ביומון המצרי "אלמסרי אליום" ב-26 במאי, המציגה את עמדתו של הארגון השולט כיום במצרים כלפי ישראל, הרואה בה מדינה ש"תחדל מלהתקיים מאחר שהיא גוף זר שלא צמח וגדל באומה הזאת (אומת האסלאם)". המופתי של האחים המוסלמים: מורסי הוא "מחמד השלישי" אשר ישחרר את אל-אקצא דר' עבד אלרחמן […]

עמדתה של תנועת האחים המוסלמים כלפי ישראל: להלן תרגום כתבה שפורסמה ביומון המצרי "אלמסרי אליום" ב-26 במאי, המציגה את עמדתו של הארגון השולט כיום במצרים כלפי ישראל, הרואה בה מדינה ש"תחדל מלהתקיים מאחר שהיא גוף זר שלא צמח וגדל באומה הזאת (אומת האסלאם)".

המופתי של האחים המוסלמים: מורסי הוא "מחמד השלישי" אשר ישחרר את אל-אקצא

דר' עבד אלרחמן אל-בר, חבר משרד ההכוונה של האחים המוסלמים, הידוע כ"מופתי של התנועה" (פוסק ההלכה) אמר, שמגיד עתידות יהודי ניבא בתקופת המנהיג המנוח ג'מאל עבד אל-נאצר כי שלושה נשיאים הנושאים את השם מוחמד ישלטו במצרים בזה אחר זה וכי "מוחמד השלישי" הוא אשר ישחרר את מסגד אל-אקצא, כאשר הכוונה היא לנשיא מוחמד מורסי. הראשון היה מוחמד אנואר אל-סדאת והשני היה מוחמד חוסני מובארק.

אל-בר הוסיף ואמר במהלך וועידה שארגנו ביום שישי (24.5) בכיכר השהידים בעיר בני סוייף תנועת האחים המוסלמים ומפלגתה הפוליטית "אלחוריה וואלעדאלה" (החירות והצדק) תחת הכותרת "שיחררנו את חיילינו… ונשחרר את אל-אקצא שלנו" וכי הדרך לירושלים חייבת לעבור דרך שחרור קהיר ודמשק וגם צלאח אלדין לפני שהלך לירושלים שחרר את מצרים ואת אלשאם (סוריה) – כך לדברי המופתי.

אלבר המשיך ואמר: תנועת חמאס היא חלק מהאחים המוסלמים, והיא שאלצה את האוייב הציוני לצאת מעזה. מנהיגי ישראל להוטים עכשיו לפגוש את מנהיגי חמאס ללא תנאים אחרי שהתנו תנאים, שהראשון בהם היה ההכרה ביהדותה של ישראל, כדי לנהל מו"מ עימם. שינוי זה נובע ממהפכות האביב הערבי. הוא הדגיש כי ישראל תחדל מלהתקיים מאחר שהיא גוף זר שלא צמח וגדל באומה הזאת (אומת האסלאם) – כך על פי דבריו.

אלבר הוסיף ואמר כי יש נסיונות לזרוע פירוד בין המצרים לפלסטינים על ידי האשמתה של תנועת החמאס בייזום וביצוע כל אירוע (טרור) המתרחש במצרים ולטעון שמחסור הדלק במצרים מקורו בייצוא סולר ומזון לפלסטין. כמו כן, ציין כי למרות יהירות הסרבנים ואלה שאינם רוצים להכיר בשיתוף הפעולה בין המוסדות השונים שפעלו יחדיו לשחרור החיילים החטופים, אנו מברכים את הנשיא מורסי, את הצבא, את המודיעין ואת המשטרה וכל מי שהשתתף בניצחון העצום הזה.