עבור לתוכן העמוד
Menu

"תמונת הניצחון" האמיתית – קיום הבחירות במועדן

הדבקות בחיינו הדמוקרטיים, חרף כל המאמצים להפריע את מהלכם השגרתי, היא תמונת הניצחון האמיתית. תמונה שכזו תסמל לא רק ניצחון במלחמה נגד החמאס, אלא גם בהתמודדות כל הדמוקרטיות המערביות נגד הטרור הפונדמנטליסטי. מאז השתלטה על חיינו תרבות התקשורת, אין עוד מאמץ לסיים מלחמה בניצחון, אלא ב"תמונת ניצחון". במקביל, אנו למדים כל העת על מאמצים בלתי […]


הדבקות בחיינו הדמוקרטיים, חרף כל המאמצים להפריע את מהלכם השגרתי, היא תמונת הניצחון האמיתית. תמונה שכזו תסמל לא רק ניצחון במלחמה נגד החמאס, אלא גם בהתמודדות כל הדמוקרטיות המערביות נגד הטרור הפונדמנטליסטי.

מאז השתלטה על חיינו תרבות התקשורת, אין עוד מאמץ לסיים מלחמה בניצחון, אלא ב"תמונת ניצחון". במקביל, אנו למדים כל העת על מאמצים בלתי נלאים לדחות את הבחירות הכלליות בישראל בגלל המלחמה בעזה.

את המלחמה צריך לנצח בלי שום קשר לתמונת ניצחון, ועם זאת, יש תמונה כזו – קיום הבחירות למרות המלחמה, ואולי בגללה. הדבקות בחיינו הדמוקרטיים, חרף כל המאמצים להפריע את מהלכם השגרתי, היא תמונת הניצחון האמיתית. תמונה שכזו תסמל לא רק ניצחון במלחמה נגד החמאס, אלא גם בהתמודדות של כל הדמוקרטיות המערביות נגד הטרור הפונדמנטליסטי. בישראל נמצאים כרגע צוותי טלוויזיה מכל העולם, המסקרים את המלחמה. אם יתקיימו הבחירות כסדרן, צוותים אלה יעבירו לכל העולם את מערכת הבחירות המתנהלת תחת אש. תהיה זו תמונת הניצחון של הדמוקרטיה הישראלית על המבקשים לכלותה.

1. ממש לא..כשיש מלחמה, מתמקדים בה
ארי (14/01/2009 11:50:07)

2. להכות בחמאס כאילו אין בחירות ולקיים בחירות כאילו אין חמאס
גד נגב (14/01/2009 14:39:44)